POLISH REFUSE

71. Data: 2011-02-05 22:24:36

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:28893292-e5d7-411a-a784-a1a9d749ffae@k38g2000vb
n.googlegroups.com...
> Mieszkam w polsce, ale tu też robię wszystko aby nie być polakiem, bo
> to jest strasznie poniżające być pośmiewiskiem europy. Nie uważam się
> za spadkobiercę wad i cnót tego narodu, mogę być odpowiedzialny tylko
> za siebie i dlatego odcinam się od tego wstydu bycia polakiem, ja
> jestem człowiekiem. Być może mam już alergię na polskę, bo jak ktoś na
> ulicy krzyczy polacy to mam ochotę uciekać, czuję się jak by mnie ktoś
> po głowie czymś wstrętnym pałował.

w zasadzie jestes Polakiem o jakim piszesz. Nie obraz sie ale po prostu
stale narzekasz,
nawalasz na swoich rodakow, psioczysz na lewo i prawo o Polsce i Polakach,
to zle, tamto do kitu, nic nie jest dobrego, fajnego, nic nie jest lepiej
tylko
stale ta martylologia polska, tylko o polakach. Wez sie usmiechnij milo, i
zacznij cos
pozytywnego dostrzegac naokolo siebie, jak to wlasnie maja inne nacje. Dumne
z siebie,
choc powodow czasami nie ma.

i.

72. Data: 2011-02-05 22:31:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 23:24, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> zacznij cos
> pozytywnego dostrzegac naokolo siebie, jak to wlasnie maja inne nacje. Dumne

Polacy są koszmarem i pozytywne oszukiwanie tutaj nic nie zmieni. W
polsce jest się w stadności i polacy siebie nie widzą, dopiero
zagranicą dobrze widać jakim są skrajnym niedorozwojem. Bo zachód jest
indywidualny i tam to zaniedbanie polaka jako osoby bardzo widać.
Polactwo przebija z ciebie, czyli zamiatanie pod dywanik
rzeczywistości. Dlatego ta krytyka cudzoziemców powinna wam coś
pokazać, dać do myślenia, a wy się nadymacie.

73. Data: 2011-02-05 22:34:02

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
g.googlegroups.com...

> [...]
> rzeczywistości. Dlatego ta krytyka cudzoziemców powinna wam coś
> pokazać, dać do myślenia, a wy się nadymacie.

ja nie mieszkam w Polsce od 12 lat. Dlatego pisze, zebys nie byl "Polakiem"
wiecznie nawalajacym na swoich rodakow. Byl innym Polakiem.
A nie zgrzeda.

i.

74. Data: 2011-02-05 22:40:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 23:34, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> ja nie mieszkam w Polsce od 12 lat.  Dlatego pisze, zebys nie byl "Polakiem"
> wiecznie nawalajacym na swoich rodakow. Byl innym Polakiem.

To głupie bo to jest zamiatanie pod dywan, czyli zgwałci ciebie ksiądz
to nie mów. Poza tym ta krytyka ma wymiar pozytywny bo pozwala coś
zmienić gdy się o tym wie.

75. Data: 2011-02-05 22:42:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
q.googlegroups.com...

> [...]
>
> To głupie bo to jest zamiatanie pod dywan, czyli zgwałci ciebie ksiądz
> to nie mów. Poza tym ta krytyka ma wymiar pozytywny bo pozwala coś

aa to dlatego kiedy przyjade do Polski, zwykle slysze jak to jest
beznadziejnie
w Polsce. Chcecie sie po prostu poprawic ;))) lol

i.

76. Data: 2011-02-05 22:49:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> aa to dlatego kiedy przyjade do Polski, zwykle slysze jak to jest
> beznadziejnie
> w Polsce. Chcecie sie po prostu poprawic ;))) lol

Mi jest dobrze.

77. Data: 2011-02-05 22:52:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Mi jest dobrze.

super :)

i.

78. Data: 2011-02-05 23:11:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 23:42, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> beznadziejnie
> w Polsce. Chcecie sie po prostu poprawic ;))) lol

Bo wiedzą że jest beznadziejnie i to jest uczciwe a ty namawiasz do
obłudy, przez tą wizje beznadziejnej polski ludzie się od niej
uwalniają i realizują wreszcie swoje życie i nikt ich nie zmusza by
non stop tańcowali krakowiaka kosztem swojego życia.

79. Data: 2011-02-05 23:21:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
m.googlegroups.com...

> [...]
> uwalniają i realizują wreszcie swoje życie i nikt ich nie zmusza by
> non stop tańcowali krakowiaka kosztem swojego życia.

nie do konca to jest prawda. Narzekajac traci sie energie na narzekanie,
ma sie pesymistyczny stosunek do planow " bo w Polsce to sie nie uda"
poza tym narzekaja czesto na aspekty zycia, na ktore inni by nie narzekali,
mimo ze byloby im gorzej.

i.

80. Data: 2011-02-05 23:25:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 00:21, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> ma sie pesymistyczny stosunek do planow " bo w Polsce to sie nie uda"
> poza tym narzekaja czesto na aspekty zycia, na ktore inni by nie narzekali,

Narzekają na rzeczywistą sytułację , szarpanie się że będzie dobrze
gdy nogę trzymasz w kleszczach urywa nogę. Przeczytaj jak
niebezpieczne i nieracjonalne jest myślenie pozytywne, w 50 mitów
psychologii.

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !