POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

31. Data: 2020-03-30 23:29:39

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 10:31, XL wrote:
> [...]
9,1024,0,0,0.jpg

> Podniecają go.

Ten Kviat, to jest 'ona'...

//i dlatego taka histeryczka :)

32. Data: 2020-03-30 23:57:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

9,1024,0,0,0.jpg

> Ten Kviat, to jest 'ona'...
>
> //i dlatego taka histeryczka :)

Od początku to podejrzewam. Spotykałam w swoim życiu takie kobiety. Nie że
histeryczne, ale trzewnie zdeterminowane przeciw mnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

33. Data: 2020-03-31 12:35:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 23:57, XL pisze:

> Od początku to podejrzewam.

Bo od początku masz bujną fantazję :):)
I kompulsywną potrzebę dzielenia się tymi fantazjami z innymi.

> Spotykałam w swoim życiu takie kobiety.

A ja takich jak ty nie.
Na szczęście takie kobiety jak ty, to rzadki patologiczny przypadek.

> Nie że
> histeryczne, ale trzewnie zdeterminowane przeciw mnie.

A dlaczego cię tak dziwi determinacja przeciwko faszyzmowi?
Spałaś na lekcjach historii?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2020-04-01 01:53:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 12:35, Kviat wrote:

> [...]
> Na szczęście takie kobiety jak ty, to rzadki patologiczny przypadek.

> A dlaczego cię tak dziwi determinacja przeciwko faszyzmowi?

To moze powiedz, na widok ktorego robisz sie wilgotna...???

35. Data: 2020-04-01 09:14:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 20:30, Kviat pisze:

> Bo jesteś śmierdzącym leniem, któremu nie chce się nawet kliknąć w
> linki z poradami, które rozwiązują twoje banalne problemy, a co
> dopiero żebyś się zapoznał z tfurczością tego czegoś co się nazywa XL.

Ale przytoczyć przykładów nie potrafisz na te jej bezeceństwa, pachnący
pracusiu.. Ubzdurałeś sobie coś i ciągniesz z uporem maniaka,. Heil Kviat.

> Bredzisz. To nie jest krytyka, tylko obrona. Tłumaczyłem ci to już
> wielokrotnie.
> Krytykować to ja mogę czyjeś poglądy, z którymi się nie zgadzam, ale
> nie faszyzm, rasizm czy homofobię. Bo to nie są poglądy tylko
> niebezpieczna dla normalnych ludzi aberracja umysłowa.
> Równie dobrze mógłbyś napisać, że ludzie którzy bronili się przed
> faszystami i ich zabijali, sięgali po metody faszystów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jeszcze raz powtarzam - to nie XL ma ciągoty nazistowskie tylko ty. Nie
ma z jej strony ciągot do karania ludzi za poglądy, ani myśli palić
jakieś książki, przykładów na twoje ciągoty faszystowskie jest cała
kupa, XLki - żadnych.

36. Data: 2020-04-01 09:16:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 01:53, Izaura pisze:

> To moze powiedz, na widok ktorego robisz sie wilgotna...???
>
> https://m.natemat.pl/607014a9bfd2c93cf022c55e8557fe6
9,1024,0,0,0.jpg

XLka, Izaura pyta o twoich kolegów.
Chyba któryś jej się podoba, skoro tak często to zdjęcie ogląda. Daj jej
w końcu jakieś namiary na nich, bo się nie odczepi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2020-04-01 09:18:27

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 20:56, g...@g...com pisze:

> Militarnie jest niby uzależniona, ale gospodarczo?
> Umowa o wolnym handlu nie została podpisana.
> Franzuzi i niemcy nie przepadają za usa.
>

> cyt.
> Unijno-amerykańskie negocjacje handlowe utknęły w martwym punkcie.

Gospodarczo jeszcze bardziej. Przykładem niech będą (tanie) irańskie
migdały,. Iran do niedawna był monopolistą na światowym rynku. "Wielka i
Suwerenna gospodarczo Unia" mogła tylko schować mordę w kubeł kiedy USA
pozbawiły ją możliwości kupowania tych (tanich) migdałów. Przykładów na
brak suwerenności jest wiele.

38. Data: 2020-04-01 09:21:01

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 03:28, Izaura pisze:

> Problem w tym, ze jeszcze nie ma odpowiednio silnego aparatu terroru...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=W9vROz8VtI8
>
> //ostatnio pojawily sie jakies wstepne zreby Euro_Gestapo, ale,
> jeszcze jakies takie nijakie.
>
> //tu, auf english subtitles, dla towarzyszy Amerykancow...
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Mf5A1y5qYp0

Nie ma i może wcale nie być, dlaczego mamy się bać zakładając że to
będzie funkcjonowało na zasadach dyktatury? Druga strona medalu - ile
czasu upłynie aby zmieniła się mentalność naszych rodzimych władyków aby
aby swoją władzę przestali przelewać na obywatela za pomocą szykan,
nakazów zakazów itd wobec niego? - założę się że my tego nie doczekamy -
wnuki także. Wyjściem spod ich łapska jest tylko pozbawieniem ich
bezpośredniej władzy nad nami. Światowe Superpaństwo to mogło by być
wybawienie dla wielu Polaków.

39. Data: 2020-04-01 10:01:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 09:14, Trybun pisze:

> Jeszcze raz powtarzam - to nie XL ma ciągoty nazistowskie tylko ty.

Jeszcze raz powtarzam - zmień lekarza.

> Nie
> ma z jej strony ciągot do karania ludzi za poglądy, ani myśli palić
> jakieś książki, przykładów na twoje ciągoty faszystowskie jest cała
> kupa, XLki - żadnych.

Może nowy lekarz pokaże ci, jak się korzysta z archiwum grupy.
To, że czegoś nie widziałeś (bo jesteś śmierdzącym leniem i ci się nie
chce), to nie znaczy, że tego nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2020-04-02 01:51:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-01 09:16, Kviat wrote:

9,1024,0,0,0.jpg

> XLka, Izaura pyta o twoich kolegów.
> Chyba któryś jej się podoba, skoro tak często to zdjęcie ogląda. Daj jej
> w końcu jakieś namiary na nich, bo się nie odczepi.

No to powiedz nam, co masz z tego zwalczania faszyzmu, jesli nawet nie
robi ci sie kisiel w majtkach...?

Moze juz czas pomyslec o sobie...?
Mlodsza nie bedziesz i czas juz najwyzszy znalezc sobie jakiegos
przystojnego neo_faszyste, ktory by dbal o ciebie i szanowal...?

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!