Re: Paluchy w jedzeniu.

Data: 2014-10-09 23:35:55
Temat: Re: Paluchy w jedzeniu.
Od: ikselk%g...@g...com

W dniu czwartek, 9 października 2014 23:24:14 UTC+2 użytkownik GalAnonim napisał:

> Ale idąc Twoim tokiem rozumowania też serwujesz swoim gościom, swoje
>
> ekskrementy w pierogach, tylko że są to ekskrementy na ciepło po gotowaniu.

Nadal nie rozumiesz tekstu drukowanego albo po prostu nie czytasz tego, na co
odpowiadasz:
"MYJE RECE kiedy trzeba (i nawet kiedy nie trzeba), a pomimo to nigdy (nigdy!!!) nie
zdarzylo sie, abym umyslnie dotykala tego, co nakladam komuś (ba - nawet sobie), na
talerz."

Poza tym - chodzi o czystosc bakteriologiczna, anie o "brak zanieczyszczen".
Moja zmywarka pracuje TYLKO I WYLACZNIE na programie "75 st" (innych nie używam -
zostalo to zreszta pochwalone przez znajomego serwisanta, ktory mi co nieco
opowiedzial, jakie "potfory" ludzie hoduja w swoich zmywarkach), a mycie rak (przy
okazji i bez okazji, takze jako pierwsza odruchowo wykonywana czynnosc np po powrocie
do domu z pracy, szkoly, zakupow itp) wyssalam ztp z mlekiem matki, takoz i moim
dzieciom zaszczepilam.