Re: : Pamiec Panslavisty

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: : Pamiec Panslavisty
Date: Wed, 20 Jul 2011 11:46:58 -0700 (PDT)
<ivu7iv$8a6$1@news.onet.pl> <ivu7q8$928$1@news.onet.pl>
<ivuvrl$l71$1@news.onet.pl> <qeyvr0z3b58k.q41m3q6y9m7r$.dlg@40tude.net>
<j00i18$lme$9@news.onet.pl> <q...@4...net>
<j01kcc$lrm$1@news.onet.pl> <gqn3aa3sa1j1$.1ikbl2plov44z.dlg@40tude.net>
<j03tcs$gru$3@news.onet.pl> <j03tmo$fh0$1@speranza.aioe.org>
<j03ui8$nd6$1@news.onet.pl> <j03v6l$jdd$1@speranza.aioe.org>
<j03vtr$stt$1@news.onet.pl> <j05qer$fit$1@inews.gazeta.pl>
<j06bdv$uit$1@news.onet.pl> <j06ck1$b7r$2@inews.gazeta.pl>
<j070dl$jkp$3@news.onet.pl> <j075lo$r2g$1@inews.gazeta.pl>

> Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta
> ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie mogą
> być ceramiką,

...póki nie zostaną utwardzone. Tłumaczyłam ci kilka razy jak krowie
na granicy, że substancje surowcowe stają się ceramiką DOPIERO po
zastosowaniu odpowiedniej technologii utwardzania.
To, co imputujesz, wypisz wymaluj znaczy tyle, że np glina pozostając
w dole na polu już jest ceramiką.
Otóż nie - staje się nią po wypaleniu (czyli termicznym utwardzeniu).
Tak samo inne substancje - potrzebują ODPOWIEDNIEJ (termicznej lub
chemicznej) obróbki, aby stać się produktem CERAMICZNYM. Bez tego NIE
SĄ ceramiką. Są surowcami ceramicznymi.

> a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu nie są
> przyjmowane do wiadomości, bo dla niej tytan jet dodatkiem - toz to
> kuriozum było! A jeszcze na argumenty odpowiadała bluzgami.
> Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe,
> przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie
> rozpuszczają się

Ulegają osmozie - tak pisałam.
Osmoza to nie rozpuszczanie. //wiesz?

> w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na
> "pirive" - odszukam watki
> Pozdrawiam Witek

A proszę bardzo:
http://dyskusje.we-dwoje.pl/re;noze;ceramiczne;ot,pt
,p471684.html
http://www.gadugrupa.pl/pl.rec.kuchnia/85004-re-no-e
-ceramiczne-ot-

I gwoli twego poziomu - mam nadzieję, że po dyskusji pod podanym
drugim linkiem już wiesz ode mnie, że związki METALI z innymi
substancjami nie są substancjami METALICZNYMI.
Zapamiętaj!

Wszystkie twoje zarzuty są wydumane i wynikają z nierozumienia moich
tekstów, ty po prostu nie rozumiesz zdań wielokrotnie złożonych.
Przeinaczanie moich wypowiedzi (jak pokazałam wyżej) świadczy o ich
całkowitym nierozumieniu.