Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!

Data: 2000-09-29 05:52:52
Temat: Re: Pampersy grożą niepłodnością chłopców!
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>

Pszemol napisał

> Nie po to mężczyzna nosi jądra "na zewnątrz" aby ogrzewać je pieluchą.
> Temperatura jaka jest w brzuchu, 38'C jest dla nich po prostu szkodliwa.

1.) A jak się taka temperatura w pampersie ma do temperatury w zestawie: tetra +
ceratowe majteczki. Czy rzeczywiście jest znacząco wyższa? Obawiam się, że
niekoniecznie.
2. ) Jak się ta wyższa temperatura w wieku niemowlęcym i dziecięcym (pieluszki
nosi się przeciętnie 2 lata i to nie bez przerwy) ma do produkcji plemników w
wieku dojrzewania chłopca. Bo z tego, co wiem, to niemowlęta plemników raczej
nie produkują.
A odpowiednia temperatura ma wpływ na samą produkcję plemników, a nie na rozwój
jąder.
Maja (z córką, jakby co)