Re: Panele

From: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Panele
Date: Sat, 20 Oct 2001 08:18:30 +0200

Użytkownik "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:9qq2ij$dk1$1@news.tpi.pl...
...>
> Panele bukowe naleza do najtanszych, za 60zl mozna kupic calkiem ladne.
> A co do parkietu - no coz miales szczescie, kupiles dobry parkiet. Na
grupie
> przewijaly sie osoby, ktore takiego szczescia nie mialy i nawet za wieksze
> pieniadze kupily parkiet zle wysuszony, ktory potem im sie porozsychal.
> Parkiet dobrze zrobiony jest najlepsza podloga, tylko ze i najlatwiej sie
na
> takiej podlodze przejechac...

Tutaj akurat nie miałem większego problemu.
Facet po prostu zmierzył mi wilgotność kupowanego parkietu.
Poza tym była mierzona wilgotność posadzki.
Ponieważ na poddaszu posadzka była troszkę zbyt wilgotna
(pewnie fachowcy od glazury i terakoty rozlali trochę wody),
to dosuszaliśmy specjalną maszyną.

Ogólnie w domu było już bardzo sucho;
styczeń, ogrzewanie mocne, nikt jeszcze nie mieszkał.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl