Re: Panie Prezydencie

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Panie Prezydencie
Date: Sun, 3 May 2020 15:14:22 +0200

Am 03.05.20 um 13:10 schrieb gazebo:
> czekajac na Tredowata i sluchajac Panskiego przemowienia zwracam uwage,
> flage mamy bialo-czerwona, odwrotnie ma Monaco, RP na samochodzie
> oznacza Filipiny, zeby Pan znowu sie nie walnal, powodzenia

Ogladasz pisowska telewizornie? Do mnie na szczescie nie dochodzi, choc
chyba moglbym przelaczyc sie na Polonie albo iTVN, ale wole arte, 3sat,
BR, ZDF, Phönix itp. De gustibus ...

Przypomne, ze czerwono-bialo jest i u nas, choc z pewnym dodatkiem -
frankonskimi grabiami, ktore odwoluja sie do czterech stron swiata oraz
tzw. trojcy.

Flaga ta wisi podobno na wiezy kolo tych milych, zarlocznych stworzen
(rodzice co jakis czas znosza im rozne przysmaki!).

https://www.lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam
https://de.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A4nkischer_Reche
https://en.wikipedia.org/wiki/Franconian_Rake
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".