Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-02 18:15:33
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: "Artur Krzesiwo" <a...@c...pl>

Użytkownik "mIrO" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości

> Sorry, a jaki jest w tej chwili problem z kupieniem narkotykow? Kazdy, kto
> tylko chce, moze je sobie kupic.
> Mnie to nie interesuje, ale wiem ze nie ma z tym wiekszych problemow.

Nie wiem bo tez nigdy mnie to nie interesowalo , ale napewno
trudniej oto niz jakby sprzedaz byla legalna ...tu chodzi tez
o podejscie potencjalnych nabywcow , wg mnie jakby
nie bylo zadnych prawnych barier to wiecej byloby tych
co "tylko chca sprobowac" , a poza tym w TV bylyby reklamy
narkotykow a'la piwo bezalkoholowe ;-)

--
z Pozdrowieniami...

...Artur Krzesiwo