Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?
Date: Thu, 23 Oct 2008 10:50:57 +0200

"vonBraun" <i...@o...pl> wrote in message
news:gdl3im$sp4$1@inews.gazeta.pl...

Ok, odpowiadam.

Pamietam jak Buzek wprowadzal 4 reformy i jaka
histeria (dzisiaj widac ze nieuzasadniona) rozpetana byla
w mediach.
Moi znajomi, rzekomo madrzy - doktorzy, magistrowie, profesotrowie nakreceni
przez media latali z obledem w oczach "TE REFORMY TO SKANDAL".
Mowilem im, spokojnie panowie,
reformy sa przeprowadzane normalnie, ze srednimi
klopotami, ale sa robione dobrze, to medialna histeria.
Wtedy patrzyli na mnie jak na wariata.

No coz, emocjonalny, bezmyslny elektorat, nawte bardziej bezmyslni niz
wyborcy Leppera (tacy nie przejmuja sie ze w Wyborczej daja Lepperowi
2%, oni i tak ida na niego glosowac - Lepper dostaje wtedy swoje 10%).

Tak samo Ty i Gavron. Ok, mozecie byc emocjonalnym odbiorca histerii
medialnej - macie do tego prawo i mi to nie przeszakadza.
Jesli nie lubicie drapieznych Kaczorow, to moga byc oni
"glupi", "psychocznie chorzy", "zakompleksieni", itd. itd. itd.
Tak reaguje emocjonalny elektorat. Ok.

Problem w tym ze wierzycie w to ze to emocjonalne
spojrzenie wziete z mediów to obiektywna prawda :) To mnie bardzo zaskakuje.
Tu lubie reagowac i pokazywac ze (moim zdaniem) "krol jest jednak nagi".

I tak samo jak bylo z 4 reformami Buzka, tak
samo jest w tym przypadku - przypadku Kaczora i Olejnik.

Mowienie ze skoro Kaczynskiemu puscily nerwy to nadaje
sie na lecznie psychiatryczne - to jest po prostu smieszne.
Tak mysli emocjonalny elektorat i ok,
ale to z rozumem nie ma nic wspolnego
Sa politycy jak Niesielowski ktoremu notorycznie puszczaja
nerwy. I co z tego?

To ma byc z Twojej stronyrzetelna dykusja? Nie rozsmieszaj mnie :)

A teraz wracajac do przypadku "Stokrotki".
Wchodze na pierwsza lepsza strone WWW i ... znowu okazuje
sie ze sytuacja byla inna niz opisaly to łże-media. Znowu :(
Juz mi sie nawet nie chce tego opisywac, ale dobra....
Czytam (tekst nieprzychylny Kaczynskiemu)
http://www.pardon.pl/artykul/6575/prezydent_kaczynsk
i_grozil_znanej_dziennikarce_aktualizacja

Cala akcja zaczela sie _juz podczas programu na zywo_.
Doszlo tam do wymiany zdan:
"Ja rozumiem, że reprezentuje pani określone interesy - odpowiedział
prezydent. I podkreślił: - Niech pani mówi elementarną prawdę. Olejnik
ripostowała: - Nie reprezentuję żadnych interesów! Lech Kaczyński zareagował
na to z rozbawieniem. - Tak... - śmiał się prezydent."

Czujesz to? Od tego sie zaczelo.
Powyzsza sugestia Kaczynskiego do Olejnik na oczach widzow (i ten smiech)
musial Olejnik zdenerwowac (normalna sprawa, tym bardziej jesli byla TW
Stokrotka, a to bardzo prawdopodobne)

Tak wiec po programie, _to_ona_pierwsza_zagaduje_do_Kaczynskiego_,
a nie jak sugeruje sie, to Kaczynski ja zaatakował:
"
Dogrywka odbyła się już po programie. Monika Olejnik zapytała prezydenta, co
miał na myśli, twierdząc, że reprezentuje ona określone interesy.
"

Przypuszczam tez ze Olejnik zapytala ostro, lub bardzo ostro (ja bym tak
zrobil jesli zostalem oskarzony na zywo w programie).
Co powiedziala - nie wiemy i sie od TVN ne dowiemy :) Nieprawdaz?
Na to Olejnikowe pytanie, Kaczynski rownie pewnie ostro ripostowal, mowiac
"Stokrotka, stokrotka.... mam Cie na liscie, i Walterownia Ci nie pomoze".
Jesli Olejnik rzeczywiscie byla TW Stokrotka (spokojnie stawiam ze tak), to
nie wytrzymala i sie poplakała.
Tak to pewnie wyglądało.
--------
Poniewaz TVNowska Walterownia musi bronic swojej dziennikarki, tym bardziej
jesli byl TW SB, wiec na drugi dzien przystapili do ataku na Kaczynskiego,
przypisujac mu wszystko złe.

Rozumiesz to? Rozumiesz rozgrywke jaka sie rozegrala pomiedzy Olenik a
Kaczynskim?
Tym bardziej jesli na szyi Olejnik wisi przeszlosc wspołpracy z SB?
Czujesz te emocje, emocje Olejnik?
Nic nie rozumiesz.

Powtarzasz to co kazały Tobie myślec media, a poniewaz walily w Kaczora, to
z wygody
przyjeles to jak leci, tak jak Gavron.
To mi nie przeszkadza - jestes elektoratem emocjonalnym i ok,
tylko litosci! - nie udawaj ze nim nie jestes i nie udawaj ze Twoje
argumenty sa racjonalne!

Przypomne Twoja wersje wydarzen:

> Don przytacza dane sugerujące, że Kaczyński
> groził Olejnik że ją wykończy i pośrednio
> sugerował, że widział jej akta z których
> wynika, że była TW.
> Jest to rezultat wywiadu w któryn zadała
> kilka niewygodnych pytań.
>
> Może to swiadczyć o tym, że zupełnie nie
> panuje nad emocjami - jesli tak jest kandydatem
> na leczenie a nie na reelekcję.

Nic nie rozumiesz z tej rozgrywki Kaczynski-Olejnik.

Pozdrawiam,
Duch