Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?
Date: Sat, 25 Oct 2008 00:13:25 +0200

Duch wrote:

> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Odpowiadam szczerze: pytania Olejnik mogly byc niewygodne, ale
> to nie one byly motorem "pyskowki", to krzywda Olejnik byla motorem.
>
> Tak, prezydent sugerowal ze wie, ze byla TW "Stokrotka". Powiedział tak
> bo Olejnik dopominała sie po programie zeby powiedział do JAKICH TO UKLADÓW
> ona należy,
> o ktorych wspomnial w programie. (sam by sie tego domagał).
> Wtedy prawdopodobnie Kaczynski powiedzial ze moze miec kłopoty ("jest pani
> na liscie").

> [...]

Cóż nie podzielam Twojej jednoznacznej niechęci do GW i TVN, nie
wietrzę wszędzie spisku Tajnych Współpracowników. Tym razem, jak
zauważam chcesz przypisać mi jakieś skrajne poglądy związane z
bezkrytycznym traktowaniem tekstów gazetowych.
W przebiegu dyskusji piszę raczej
"jeśli to prawda..."
"Może to swiadczyć o tym..."

I czekam co będzie. Ze snu jednak wybudziło mnie Twoja sugestia aby
w konsekwencji wywiadu wyciągać teczkę Olejnik i pokazywać, że Twój
prezydent "miał jednak rację". Oto prawdziwie stonowana i
przemyślana wypowiedz ;-)

Sądzę, że nawet w otoczeniu TEGO prezydenta znajdą się ludzie,
którzy wyperswadowli by mu to jak najszybciej. Jeśli to się nie
stanie, kompromitacja Olejnik po wywiadzie zostanie odczytana jako
"kara" dla niepokornego dziennikarza, zaś kompromitacja prezydenta
będzie jeszcze większa bo spadnie on z "wyższego konia".

Przedstawiłeś wersję wydarzeń usuwając z nich to co kompromituje
prezydenta. Twoim zdaniem TVN nie jest tu wiarygodne. Niestety -
tylko w TVN będą naoczni świadkowie zajścia "zewnętrzni" w stosunku
do Olejnik i Prezydenta. Wszyscy inni mogą tylko spekulować tak jak
Ty - wiesz o tym i zarzucasz mi nierzetelność. Trochę mnie męczy ta
dyskusja w związku z tym.

Najzabawniejsze na koniec. Starannie unikałeś zadania sobie pytania
skąd u diabła pomysł prezydenta aby "lustrować" dziennikarzy przed
wywiadami. Czy naprawdę W OGÓLE NIE INTERESUJE CIĘ jak prezydent
wchodzi w posiadanie takich informacji, dlaczego jemu wolno przed
wywiadem sprawdzić dziennikarza a innemu obywatelowi nie? To wydaje
mi się chore - choć nie wiem co jest tu chore - człowiek który to
realizuje, czy system który na to pozwala.

pozdrawiam
vonBraun