Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Paprotka contra Stokrotka, czyli czy leci z nami lekarz?
Date: Mon, 27 Oct 2008 20:07:24 +0100

Duch wrote:
> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Nie skrajne i bezkrytyczne, ale łatwowierność.
> Bo:

> Nie usuwałem - prezydent zachował sie nieprofesjonalnie.
> Ale jak bylo w rzeczywistosci - nie wiemy, bo juz widac ze
> jest inna wersja, to urazona Olejnik pierwsza zagadała po
> programie do prezydenta !

> Ale ja nie spekuluje tylko cytuje gazety ze to Olejnik poszla do prozydenta
> po programie - to cytują gazety. To jest inna wersja niez przedstawiana
> przez Was wczesniej - dlatego sugeruje mniejsza łatwowiernosc jesli
> [...]
Poddaję się Duchu. Jeśli Twoim zdaniem informowanie dziennikarza podczas
wywiadu o zawartości jego teczki to
drobna "gafa prezydenta", jeśli Twój pomysł
aby po tym wszystkim wyciągać teczkę Olejnik jest dla Ciebie
rozwiązaniem, i jeśli "pouczasz mnie", że nie wiem, że teczkami można
manipulować, gdy od początku piszę że właśnie zrobił to Twój prezydent,
to pozwolę sobie wymięknąć z tej dyskusji.

pozdrawiam
vonBraun