Re: Parapetówka

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Parapetówka
Date: Tue, 19 Apr 2005 08:49:08 +0100

On Tue, 19 Apr 2005 09:45:06 +0200, Kinga 'Słowotok' Macyszyn
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>No więc stało się i robię parapetówkę.
>Mam już prawie, prawie menu, oprócz dania na ciepło.
>Najważniejsze jest to, żeby potrawa dała się szybko odgrzać (albo ew.
>zrobić), nie była ciężka i było jej dużo :)
>Chodzi o to, że impreza będzie w 2 turach: jedna w piątek, druga w sobotę
>(nie wszystkim pasuje sobota, bo jest Jerzego / Wojciecha).
>Będą kanapki z bagietki takie na ząb, sałatka z kuskusa z warzywami, do tego
>jeszcze jedna, na którą nie mam pomysłu, i tu brakuje mi "konkretu" na
>ciepło. Możecie mi podrzucić jakiś pomysł?
> [...]

Jak zawsze proponuje chile con carne. mozna odgrzac, nie musi byc
palace na wylot, mozna na raz ugotowac wieeeelki sagan, nie
trzeba pilnowac (bo np moze byc w piekarniku) za bardzo, do tego
ryz albo bagietki.

jeszcze bardzo dobre sa pieczone kartofelki (bo male rozmiarowo)
z roznymi sosami.

Pierz, co ma za soba parapetowe na 40 osob...jedyny dzien, kiedy
pogoda byla marna i ten tlum sie przez NOWY dom przewalal ...
K.T. - starannie opakowana