Re: Parapetówka

Data: 2005-04-19 10:26:26
Temat: Re: Parapetówka
Od: "Gocha" <g...@w...pl>

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d42iga$o7q$3@nemesis.news.tpi.pl...
> A co do dania na ciepło, Krysia bardzo dobrze Ci poradziła. Bardziej
> pracochłonnie byłoby, gdybyś to chili wpakowała w naleśniki - moi goscie
> bardzo chwalili takie krokiety. Możesz też zrobić krokiety z różnymi
> nadzieniami. Wszystko można przygotować wcześniej, a gdy goście przyjdą
> smażyć na 2-3 patelniach, szybko to idzie.
> --
> Ania
Pyszne są naleśniki nadziewane masą mięsno-warzywną. Nalesniki możesz sobie
nasmażyć wcześniej, później można je przechowywać kilka dni w lodówce
zapakowane żeby nie wyschły. Ja rozsmarowuję farsz na naleśniku, składam w
kopertę, układam na blasze, albo w duzym i niskim naczyniu do zapiekania tak
"na zakładkę", całość posypuję żółtym serem i zapiekam kilka minut w
piekarniku. Są pyszne. Na wierzchu można posypać ziołami komponującymi się z
nadzieniem, albo natką pietruszki, albo co kto lubi.
Gocha