Re: Pasztet Podrobowy (P)

Data: 2002-03-14 12:31:55
Temat: Re: Pasztet Podrobowy (P)
Od: <k...@p...onet.pl>

> Uświadom mnie please - jakie to sitko, bo ja maszynkę do mielenia mięsa
> używam raz na pięć lat.
> No, może w tym roku już ze dwa, bo dostałam elepstryczną ...
> ale w sitkach się nie zdążyłam wykształcic ...
> AniaK
>

> Ha, to widze caly wyklad mnie czeka...

Ile masz dodatkowych sitek do tej maszynki? Miedzy nimi powinno bć takie o
maleńkich dziurkach ( jak średnica wykałaczki, zresztą wykałaczką się je potem
najlepiej czyści); to właśnie jest pasztetowe, i do maku....

A poza tym to pewnie masz takie najpopolitsze ( dziurki ca 3 mm średnicy)
do mięsa na mielone, do sera, ziemniaków i tak dalej;
może masz dziurki 4 mm ( ja lubie, bo wychodzą bardziej kawałeczki a nie
mazia), np. grzyby suszone gotowane i kapuste przez to przepuszczam.

I ze dwie jeszcze większe, w zasadzie do robienia mięsa na kiełbasy, ale można
przez te najgrubsze boczek czy słonine na skwarki puszczac.. albo mięso na
steki.. w każdym razie, zawsze mięsko lekko podmrozone, duuuużo lepiej sie
miele. ( patent przypomniany przez Krysie Opakowaną). Qd