Re: Piec gazowy dwufunkcyjny - jaka temperatura wody

From: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Piec gazowy dwufunkcyjny - jaka temperatura wody
Date: Tue, 14 Feb 2006 15:58:52 +0100

Uzytkownik "Pawel Lorek" <P...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:dso55p$o28$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam,
>
> Od okolo 2 tyg. mam zainstalowany dwufunkcyjny piec gazowy. Wszystko
> dziala
> w porzadku. Temperature wody do c.o. mam obecnie ustawiona na 60 stopni.
> Do
> pieca podlaczony jest zewnetrzny regulator temperatury, calosc dziala tak,
> ze jak jest nizsza niz ustawiona w regulatorze (w dzien 20 st) to zalacza
> sie zalacza piec, grzeje wode nigdy nie przekraczajac ustawionych w piecu
> 60 stopni, az temperatura w pokoju bedzie jak trzeba.

> [...]

Moim zdaniem duzo zalezy tez od pieca.
Jesli ma modulowany plomien to powinienies ustawic na prawie max'a o piec
sam sobie zadba o to, zeby temperatura wody w instalacji byla optymalna.
Tak mówie, bo tak mi instalator powiedzial :) i cos tam czytalem w
instrukcji instalacyjnej i uruchomieniowej do pieca (Vaillant 2-funkcyjny z
zamknieta komora)

Krasnal, GG#1103