Re: Pieczony filet z indyka

Data: 2003-04-15 10:03:12
Temat: Re: Pieczony filet z indyka
Od: "Kaligula" <k...@g...pl>

> czy ten rozbity filet to byl z calosci piersi, czy jednak podzieliles te
piers na kotlety???

Tak, był w całości, około 750 g, walczyłem z nim długo ponieważ nie
miałem wprawy z takim duzym filecikiem
ale wkońcu udało mi sie w miarę równo go rozbić (bardzo przydaje sie przy
tym folia spożywcza położona na mięsku - nie pryska tak)............ no i
nie walić za mocno bo porobią się dziury

Farsz:
śliwek suszonych 100g - zalałem je czerwonym słodkim winkiem tak na poł
godzinki - pociąć na kawalki
migdały - płatki 100g
świezy majeranek
szczypta cynamonu