Re: Piękny pogrzeb

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Piękny pogrzeb
Date: Wed, 15 Aug 2018 12:48:37 -0500
<f...@g...com>
<5b7013b7$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkp68t$rhf$1@dont-email.me>
<pkpm1r$j4k$1@dont-email.me> <pkpmju$lss$1@dont-email.me>
<5b706483$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkqd6i$3mg$1@dont-email.me>
<5b712365$0$671$65785112@news.neostrada.pl> <pkt7eb$ak6$1@dont-email.me>
<5b727820$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
<5b729248$0$597$65785112@news.neostrada.pl> <pkvqsh$a4k$1@dont-email.me>
<5b740259$0$623$65785112@news.neostrada.pl>

"Kviat" wrote in message news:5b740259$0$623$65785112@news.neostrada.pl...

> Samochody też.
> Chcesz powiedzieć, że producenci pralek "podcinają" się nawzajem
> wypuszczając coraz to bardziej prymitywne pralki?
> Dlaczego producenci samochodów mieliby ze sobą walczyć wypuszczając coraz
> to gorzej wyposażone samochody, a producenci pralek nie?

Widzisz, nie mówimy tu o wyposażeniu użytkowym, typu lepsze stereo
w aucie czy też funkcja prania delikatnych tkanin w pralce...
Mówimy o rzeczach za które klient nie zapłaci ekstra i muszą być one
wymagane odgórnie, z urzędu: w aucie będą to pasy czy poduszki,
hamulce ABS itp. W pralce będą testy bezpieczeństwa ATEX/UL,
specjalne zabezpieczenia drzwi przed otwarciem ich zanim się
bęben przestanie kręcić i kondensatory wysokiego napięcia nie rozładują
i tym podobne.
To są rzeczy które dzieją się niejako poza radarem ale sprawiają że
ponosimy mniejsze koszty (finansowe i emocjonalne) funkcjonowania
jako społeczeństwo.

> Nie. Bo wyjeżdżając na drogę samochodem nigdy nie wiesz jakiego wariata w
> innym samochodzie na tej drodze spotkasz i nie masz możliwości tego
> sprawdzić.

W ten sposób podchodząc do zagadnienia w ogóle nie wiesz
czy dożyjesz do jutra, więc reszta się mało liczy, no nie?

> Wchodząc do restauracji dla nie/palących robisz to w pełni świadomie.

Nie ma restauracji dla palących i niepalących i nigdy ich nie było.