Re: Piękny pogrzeb

Subject: Re: Piękny pogrzeb
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5b7013b7$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkp68t$rhf$1@dont-email.me>
<pkpm1r$j4k$1@dont-email.me> <pkpmju$lss$1@dont-email.me>
<5b706483$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkqd6i$3mg$1@dont-email.me>
<5b712365$0$671$65785112@news.neostrada.pl> <pkt7eb$ak6$1@dont-email.me>
<5b727820$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
<5b729248$0$597$65785112@news.neostrada.pl> <pkvqsh$a4k$1@dont-email.me>
<5b740259$0$623$65785112@news.neostrada.pl> <pl1p1j$85n$1@dont-email.me>
From: Kviat
Date: Thu, 16 Aug 2018 08:24:02 +0200

W dniu 2018-08-15 o 19:48, Pszemol pisze:

> Widzisz, nie mówimy tu o wyposażeniu użytkowym, typu lepsze stereo
> w aucie czy też funkcja prania delikatnych tkanin w pralce...
> Mówimy o rzeczach za które klient nie zapłaci ekstra i muszą być one
> wymagane odgórnie, z urzędu: w aucie będą to pasy czy poduszki,
> hamulce ABS itp.

Może Ty byś nie zapłacił.

> W ten sposób podchodząc do zagadnienia w ogóle nie wiesz
> czy dożyjesz do jutra, więc reszta się mało liczy, no nie?

No nie.
Ja po prostu zdaję sobie sprawę na co mam wpływ, a na co nie.
Dlatego zapłacę więcej za bezpieczniejsze auto, kupię markowe tarcze
hamulcowe i wyjeżdżając na drogę zapinam pasy.

I w pełni świadomie wybieram restaurację, w której chcę zjeść.

> Nie ma restauracji dla palących i niepalących i nigdy ich nie było.

Dlaczego nie sprawdzisz zanim napiszesz? Może młody jesteś, a lata przed
2010 rokiem, to dla Ciebie prehistoria i zwyczajnie nie pamiętasz, więc:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Od-roku-nie-mozemy-
palic-w-restauracjach-Czy-na-pewno-2438003.html
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zakaz-palenia-znisz
czy-przedsiebiorcow-2156145.html
https://prawowrestauracji.pl/2018/05/zakaz-palenia-w
-restauracji/