Re: Piękny pogrzeb

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Piękny pogrzeb
Date: Thu, 16 Aug 2018 13:33:38 -0500
<5b7013b7$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkp68t$rhf$1@dont-email.me>
<pkpm1r$j4k$1@dont-email.me> <pkpmju$lss$1@dont-email.me>
<5b706483$0$601$65785112@news.neostrada.pl> <pkqd6i$3mg$1@dont-email.me>
<5b712365$0$671$65785112@news.neostrada.pl> <pkt7eb$ak6$1@dont-email.me>
<5b727820$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
<5b729248$0$597$65785112@news.neostrada.pl> <pkvqsh$a4k$1@dont-email.me>
<5b740259$0$623$65785112@news.neostrada.pl> <pl1p1j$85n$1@dont-email.me>
<5b751880$0$596$65785112@news.neostrada.pl>

"Kviat" wrote in message news:5b751880$0$596$65785112@news.neostrada.pl...

> Może Ty byś nie zapłacił.

Może bym nie zapłacił... jak wielu innych ludzi, zwłaszcza młodych,
którym się wydaje że są niezniszczalni, którzy myślą że przykre rzeczy
zdarzają się innym ludziom, ale im się nie wydarzą...
To tak jak z ubezpieczeniem zdrowotnym - myślisz że kupowaliby
go ludzie młodzi i zdrowi gdyby było dobrowolne? Nie!
Dlatego ZUS potrącają wszystkim, zdrowym, chorym, starym, młodym.
Nie jesteśmy na odludnej wyspie, nie mieszkamy jako odizolowane
jednostki - żyjemy i współpracujemy jako SPOŁECZEŃSTWO.
I w tej wspólnoscie jest siła, nie w jednostce.

> No nie.
> Ja po prostu zdaję sobie sprawę na co mam wpływ, a na co nie.
> Dlatego zapłacę więcej za bezpieczniejsze auto, kupię markowe tarcze
> hamulcowe i wyjeżdżając na drogę zapinam pasy.

Bo Ty myślisz, że jesteś wysepką na odludziu - a ja wolę aby auto
za mną miało ABS z urzędu, aby mi ktoś w tyłek nie wjechał...
I ponieważ koszty ubezpieczenia zdrowotnego są rozłożone
równo na wszystkich chciałbym aby jak najmniej kosztownych
procesów rekonwalescencji wymagały małe stłuczki, więc jestem
ZA wymaganiem pasów, poduszek i ABS we WSZYSTKICH autach.

> I w pełni świadomie wybieram restaurację, w której chcę zjeść.

Bo żyjesz w dużym mieście i masz wybór?
Poza tym - mówiliśmy o pracownikach restauracji także.

> Dlaczego nie sprawdzisz zanim napiszesz? Może młody jesteś, a lata przed
> 2010 rokiem, to dla Ciebie prehistoria i zwyczajnie nie pamiętasz, więc:
>
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Od-roku-nie-mozemy-
palic-w-restauracjach-Czy-na-pewno-2438003.html
> https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zakaz-palenia-znisz
czy-przedsiebiorcow-2156145.html
> https://prawowrestauracji.pl/2018/05/zakaz-palenia-w
-restauracji/

I co z tego co przeczytałeś tutaj wynika dla Ciebie?