Re: Piękny pogrzeb

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 16 Aug 2018 14:18:47 -0700 (PDT)
Subject: Re: Piękny pogrzeb
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 06:32:08 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Nie wykluczam jakiegoś urazu mózgu...

> Czy Ty próbujesz tu mnie nazwać durniem?

> Po pierwsze, nie jestem Piotrem :-)

przyjmuje do wiadowmosci, choc pewnie niebawem i tak o tym zapomne:)

> Po drugie - we snach tętni życie bo sny są wytworem ŻYWEGO człowieka.

mylisz sie i to bardzo; sny snia zywi ludzie, ale sny sa prawie zawsze wytworem
calkiem nie ich wyobrazni;
tylko idioci moga uzurpowac sobie prawo do rzeczy, ktore im nawet w glowach,
bez pomocy istot o wiele madrzejszych, by sie nie snily.

> Po trzecie - podaj kilka takich przykładów, nie musisz podawać dziesiątek...

podawalem i niejednokrotnie.
naprawde po prostu mi sie nie chce.
wrzuc na tapete jsen i przeznacz na to z rok przynajmniej.

jacek