Re: Pierogi ruskie - stepie szeroki...

Data: 2003-07-07 14:54:38
Temat: Re: Pierogi ruskie - stepie szeroki...
Od: Milena Daniun <m...@J...mat.uni.torun.pl>

Tracy <t...@o...pl> wrote:

[ciachu]

> Tracy

Hejka ;-)

Jesli chodzi o pierogi ruskie, to ja zawsze robie na wyczucie. Wiem, wiem,
ze takiej miarki nie ma, ale czasem jak sie nie ma konkretnego przepisu, to
trzeba improwizowac. W zasadzie od kiedy robie pierogi, to traktuje farsz
tluczkiem (maszynki sie jeszcze nie dorobilam ;-) ). Natomiast do farszu
oprocz mocno podsmazonej cebulki, oczywiscie ziemniakow i twarogu
(tluuuustego) dodaje jeszcze pieprz, sol (ale to jest oczywiste) i ziolka
(co mi pod reke sie podwinie - majeranek, oregano, czasem tylko mieszanka
pod nazwa ziola prowansalskie).

Pozdrowka

Milena