Re: Pierwszy dzień w szkole

From: "gdaMa" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Pierwszy dzień w szkole
Date: Wed, 5 Sep 2007 10:04:32 +0200

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Szpilka* takie rzeczy opowiada:
> Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Opowiadaj

Po pierwsze - dojazd ostatnie 1,5 km do superhipermarketu znanego jako
Oszołom zajął mi ponad godzinę [1]
Po drugie - wydałam od pieruna pieniędzy na wszystkie duperelki z których
połowa na koniec roku zostanie i będzie mi zawalała szafki przez kolejne
lata [2]
Po trzecie - napisałam w zeszycie korespondencji, że chcę mundurek w
rozmiarze 134 a pani zdecydowała, że 128 wystarczy [3]

[1] mieszkam na wsi, korki to ja tylko widzę w butelkach wina i podczas
sporadycznych wypadów na drugą stronę miasta czy Warszawy, bo to co się
dzieje codziennie podczas dojazdu do pracy to jest tylko tempo żółwie a nie
korek ;)
[2] rozbabrane farby plakatowe sztuk 2 (po każdym roku zerówki), bloki
kolorowych kartek zużyte w 1/4, plastelina no może w połowie, ponadgryzanych
ołówków i gumek kilka szt., kredki w hurtowych ilościach. Do użytku w
kolejnym roku nadawał się tylko piórnik temperówka i nożyczki.
[3] trudno, wydam 120 zł i będzie chodził w za krótkich rękawach i kusych
koszulkach w drugiej połowie roku... Nie kupię kolejnych 2 kpl. !

*gdaMa*