Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie

From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie
Date: Wed, 24 Jul 2002 13:29:22 +0200

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3D3E6FD1.C5CE3B34@man.szczecin.pl...

> Wybacz, dla Ciebie jest to oczywiste, dla mnie (i jak widze,
> wielu osob) wrecz przeciwnie.

I tu sie mylicie wg mnie. Ja tez mam psa i cala rodzina o tym wie, ale nigdy
go nie zabieram do nikogo bo wiem, ze ktos moze psa nie lubić. To ze sie ma
psa nie upoważnia do zabierania go wszedzie i powiem Wam, że mimo, iz ja
sama mam tego futrzaka to wyprosiłabym np. brata gdyby przyjechał ze swoim
kotem, bo to jest moja chata i scierpie swojego psa ale nie inne zwierzę.
To ze ktos kupił sobie psa nie moze oczekiwac, ze nagle wszyscy będa go
zapraszac z psem jak rzecz oczywistą.

> Uwaga, replay:
> Wybacz, dla Ciebie jest to oczywiste, dla mnie (i jak widze,
> wielu osob) wrecz przeciwnie.

Nie jest oczywiste. Czy ta para z tym spanielkiem jak wykupi wczasy to
rowniez pojedzie ze swoim psem bez pytania czy mozna??
Pies to jest tylko zwierze bezzwgledu jak bardzo go kochamy i jego miejsce
jest w domu ale swoim a nie u osbó, które moge nie lubic innych psów. Zamiar
przyjechania z psem szczególnie tak małym nalezałoby uzgodnic a jesli
tesciowa sie nie zgadza to psa mozna oddac komus pod opiekę albo nie
przyjechac.

> (BTW, moja mama wlasnie spedza miesiac w zaprzyjaznionym domu z
> cudzym psem wlasnie, celem odsikiwania, karmienia i glaskania
> "potwora". Ma chyba takie hobby ;-), bo to nie jest jedyny pies,
> ktorym sie czasem opiekuje...)

Bo Twoja mama to lubi, ale nie kazdy jest taki jak Twoja mama.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/