Re: Placek po cygansku

From: "Orion" <o...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Placek po cygansku
Date: Fri, 16 Mar 2001 17:04:53 +0100

Serdeczne dzięki !
Znakomite.
W sobotę zrobię jeszcze delikatnie opieczone w big-tosterze, bo zrobiłem
za dużo. Bardzo subtelne w smaku. nie należy tylko przesadzić z chilli.
---------
Dziękuję też Sadylowi za przepis na placek.
Ten podawany w motelu w Warce jest jednak bez śmietany , ale z sosem
pomidorowym (pikantnym ) i chyba pieczarkami.Nie jestem w stanie jednak
zrobić nawet podobnego w smaku. Biorę się zaraz za ten ze śmietaną.
Pozdrawiam:
Orion