Po Rospudzie????

171. Data: 2007-02-14 13:03:24

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" wrote ...

> Jasne, że jest dla ludzi. Nikt mi nie wmówi, że dla
> ludzi najzdrowszy jest beton, asfalt i spaliny.

I do Rzymu albo Moskwy czy Częstochowy lub Wilna pójdziesz na
piechotę?
Pewnie, że beton, asfalt i spaliny nie są najzdrowsze - wolę je jednak
od łażenia piechotą setki km opędzając się od wilków i niedźwiedzi,
pokąsany przez malaryczne komary z bagna :)
Pzdr,
A.

172. Data: 2007-02-14 13:12:07

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:

> I do Rzymu albo Moskwy czy Częstochowy lub Wilna pójdziesz na
> piechotę?

No do Częstochowy to tylko na piechotę :) Do Moskwy czy Wilna
w zależności od stanu kasy pojadę pociągiem albo samolotem.
Na pewno nigdzie nie pojadę TIRem, a tylko skrajna nędza jest
w stanie zmusić mnie do jechania w dłuższą trasę samochodem.

> Pewnie, że beton, asfalt i spaliny nie są najzdrowsze - wolę je jednak
> od łażenia piechotą setki km opędzając się od wilków i niedźwiedzi,
> pokąsany przez malaryczne komary z bagna :)

Istnieje coś pomiędzy. I właśnie tego czegoś nie widzą "betoniarze".

Najpiękniejszą muzyką przed snem

173. Data: 2007-02-14 13:19:38

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> A czyją ?

Boletusie, ja też myślę, że jedyne, co ma ten Moon to frustracja.
Tamten był dowcipniejszy.

A wracając do rzeczy: chciałbym żyć, chociaż tak jak Hiszpanie,
którzy nieco wcześniej dostali się pod jarzmo unijnej okupacji.
Szkoda, że tego nie dożyję.

Pozdrawiam, Jacek

174. Data: 2007-02-14 13:38:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> % powierzchni chronionej:

> Poland 27.11%

> Total 12.37%

To nie jest tak źle!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

175. Data: 2007-02-14 13:43:13

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" wrote...

> Istnieje coś pomiędzy. I właśnie tego czegoś
> nie widzą "betoniarze".
No to żeśmy się spotkali, ponieważ ekoterroryści również nie widzą
tego "czegoś pomiędzy", natomiast swój interes a jakże, bez problemu.
Tak na marginesie, dawno temu pierwsi ekoterroryści powołali taki
dosyć znany park narodowy Serengeti, zapominając o tym, że okoliczna
ludność też musi coś jeść, a dzienna płaca białego ekoterrorysty
pilnującego tego parku była równa rocznemu średniemu przychodowi
pojedynczego przedstawiciela okolicznej ludności i te przygłupy
(białe) strasznie się dziwowały, że czarny lud na potęgę kłusował i
"niszczył" biedne lwy, słonie, gazele itp. do tego stopnia, że
wprowadzono karę śmierci za kłusowanie! Z czasem jakoś to się chyba
unormowało, tzn. czarna ludność tubylcza po prostu masowo opuściła
rejon tego parku przesiedlając sie do super wygodnych obozów ONZ :(
Pzdr,
A.

176. Data: 2007-02-14 13:49:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45d310f0$0$5194$4c368faf@roadrunner.com...

> To nie jest tak źle!

Dorosły chłopczyk, a statystykom wierzy... :-(((
Chronione w Poland, chronione w UK, czy nawet w USA to jednak coś zupełnie
innego....
Do tych 27% pewnie se wpisało i moją działkę, ktorą ja rzeczywiście chronię.
:-))))))
J.

177. Data: 2007-02-14 14:16:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:equuht$q67$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
>>
> Hejka. Dodaj powierzchnię zurbanizowaną to zobaczysz, że jestem bliski
> prawdy. :-)
7.02.09.shtml
6&c=13

> Jan Szyszko: - Rospuda jest przepięknym rejonem i takich miejsc w Polsce
> mamy setki, a może i tysiące. [...]

cyt.:
Adam Wajrak: - Mamy okazję nad Rospudą oglądać krajobraz europejski,
kawałek europejskiego krajobrazu jaki był w Europie dość powszechny
*kilka tysięcy lat temu* przed tym, zanim weszło tu rolnictwo. Proszę
sobie wyobrazić, że na coś takiego my wrzucamy, bezpowrotnie tracimy tą
możliwość. Zabieramy ją naszym wnukom, zabieramy ją naszym dzieciom.

> Pozdrawiam nieemocjonalnie Ja...cki

cyt.:
Resort środowiska *jedynie uzgadnia warunki środowiskowe inwestycji*, a
nie wyraża zgody na ich przeprowadzenie. Minister uzgadnia warunki
środowiskowe i takie warunki zostały uzgodnione.

Należy przypomnieć, że w trakcie postępowania minister związany był
decyzją lokalizacyjną potwierdzoną przez Naczelny Sąd Administracyjny,
*w skutek czego nie mógł rozpatrywać innego* przebiegu drogi.

Sławomir Mazurek
Rzecznik Prasowy
Ministra Środowiska

--
pozdr. Jerzy

178. Data: 2007-02-14 14:20:51

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> [...]
> innego....
> Do tych 27% pewnie se wpisało i moją działkę, ktorą ja rzeczywiście chronię.

W swietle przyjętych kryteriów ty raczej zdewastowałes przyrode i
dlatego się nie wliczasz.
:-)))

--
pozdr. Jerzy

179. Data: 2007-02-14 14:27:32

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:

> [...]
> unormowało, tzn. czarna ludność tubylcza po prostu masowo opuściła
> rejon tego parku przesiedlając sie do super wygodnych obozów ONZ :(

Jak patrzę na "moją" wieś, to z rolnictwa tam nikt nie żyje (jakby
chciał żyć, to by zbankrutował). Znam takich co próbowali i w końcu
musieli się poddać. I to wcale nie "dzieki" ekoterrorystom. Po prostu
z małego gospodarstwa nie da się wyżyć. Myślę, że ci ekoterroryści
(u nas są w ogóle?) to takie same urzędasy, jak te ministerialne.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

180. Data: 2007-02-14 15:03:09

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio wrote:

> A wracając do rzeczy: chciałbym żyć, chociaż tak jak Hiszpanie,
> którzy nieco wcześniej dostali się pod jarzmo unijnej okupacji.
> Szkoda, że tego nie dożyję.

nie zapominaj, że 30% Hiszpanów nienawidzi 50% Hiszpanow (akurat przy
korycie) a reszta to geje:)

moon

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny