Po Rospudzie????

261. Data: 2007-02-16 22:44:59

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Hehe herbatka z rumianku.;-)

> Myślisz, że głodują ?

czasem jakąś boróweczkę chronioną, albo żubróweczkę, alebo storczyka?
moon

262. Data: 2007-02-19 08:56:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <w...@a...com> wrote in news:eqlcpu$ghq$1@inews.gazeta.pl:

> nie wiem, na tym się nie znam, ale podejrzewam, że nic się równowadze
> nie stanie jeśli jest tam _bilans_ wodny. jeśli nic na stałe nie
> osuszą, to nie powinno siezmienić wiele.

Moon, zlituj sie.. bilans wodny ma _kazde_ miejsce na ziemi. Tu jest
kwestia zachowania istniejacej rownowagi, a nie posiadania/nieposiadania
bilansu.

> czyżby delikatne ostrzeżenie dla Wrocławia?!
> ile gatunków traszek zamieszkałoby na baganach Odrzańskich gdyby nie
> człowiek... let's bomb it!

Niestety, problem z takimi przerobkami polega na tym, ze ich
zbombardowanie nie przywroci stanu pierwotnego. W wiekszosci przypadkow
nic go juz nie przywroci.

> najgroźniejsi są tacy, co pracują z przekonań:)
> i nie mów mi o górkach na które były zakusy, tylko o tych, które
> rozpieprzane są codziennie. jest ich dziesiątki.

Jest ich wiecej, niz dziesiatki. Tylko dlaczego Cie to martwi? Powinienes
sie cieszyc, w koncu nie chcesz skansenu, nie? Chcesz zyc w cywilizowanym
miejscu, prawda? Najlepiej rowno wyasfaltowanym.. Wiec co Cie tak nagle
na te gorki litosc sparla?

> Kiedy ostatni raz była i czy w ogóle pikieta np. pod Wilczą Górą???

Wilcza Gore zaczeto rozbierac w czasach, kiedy nikt o pikietach nie
slyszal. A rozbierano najintensywniej, gdy rzadzil sluszny system, DDT
bylo cudownym srodkiem, a Nowa Huta bardziej cennym obiektem niz starowka
krakowska. Pikiety bywaly w nowszych czasach, tylko co da pikieta w
momencie, gdy juz wszystko jest rozpieprzone? Pikietowac trzeba
wczesniej, jak mozna jeszcze cos uratowac. I tu juz pretensje nie do
mojego pokolenia - ja im wtedy moglam najwyzej grzechotka pogrozic albo
gume do skakania namotac na detonatorze.
Btw. uzasadnienie rozpirzenia tego unikatu bylo zadziwiajaco podobne w
tresci do argumentow za rozwaleniem Rospudy.. wszystko dla dobra narodu,
panie dziejku :-)

> tak, tak, tyllko potem MY za to płacimy. jak za alternatywny projekt
> tej rospudy, co tam 60 milionów więcej, co tam 50 czy 100 rodzin
> wywłaszczonych, co tam jacyś ludzie, najważniejszy jest drop i
> traszka. dobrze, ze muchy nie są modne.

1. Zobaczysz, ile bedziemy placic, jezeli zrobia te estakade.. estakade,
ktorej koszt w oficjalnych szacunkach juz ulegl podwojeniu. Nie mowiac o
kosztach potencjalnych kar.
2. Troche ci liczba ludnosci do wysiedlenia skacze.. 50 rodzin czy 100%
więcej, w stosunku do rzeczywistosci rzad wielkosci w te czy w tamta..
Wiarygodnosc i dokladnosc jak u obecnego rzadu :-)
3. Tak ogolnie - niesmialo zasugeruje, zebys doczytal, co to jest drop
:-)

> coś mi się tak wydaje, że "siedzisz w tym", o tak!

Owszem.
Masz z tego powodu jakis dyskomfort umyslowy?

> nie, właśnie tam gdzie jest ewidentna przewała jakoś sobie nie
> radzicie. no ale łątwiej jest zrobić normalnym ludziom piekło niż
> jakiemuś szemranemu Stokłosie.
> i nie wy go załatwiliście.

Oczywiscie, ze nie ekolodzy, bo zaden z nich nie ma takiej mocy prawnej.
Jak to sie ladnie nazywa - nie ten organ :-)
Ale to nie zmienia faktu, ze wszystko bylo cacy, a tylko oszolomom w/w
pan przeszkadzal. I to przez lata. Wladza byla zachwycona.

> jest dużo traszek na świecie, a my mamy 50 lat do nadrabiania
> zacofania. jak Eurpopa chce traszek, to niech na nie łoży.

Kiedy Europa bardzo chetnie na nie lozy. I to duza kase. Problem w tym,
ze trzeba sie o to postarac, a potem sie z tego rozliczyc. A to wielu
osobom sie nie podoba. Zwlaszcza rozliczanie. A dzieki takim jak Ty, nie
dosc, ze tej kasy nie dostaniemy, to jeszcze bedziemy bulic za zlamanie
praw unijnych.

Pozdrowienia - Ewa

263. Data: 2007-02-19 09:10:00

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w
wiadomości news:45d464b4$1@news.home.net.pl...
mirzan wrote:

> Takie spaliny to witr rozwieje, zanim dotrą do kierowcy :)

Czy wiatr wieje zawsze w koński wydech?
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

264. Data: 2007-02-19 10:08:06

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Czy wiatr wieje zawsze w koński wydech?
> :-)

Wręcz przeciwnie, ale odległość powonienia woźnicy od onego wydechu
jest raczej spora :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

265. Data: 2007-02-19 10:45:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rozbierano najintensywniej, gdy rzadzil sluszny system,
> tresci do argumentow za rozwaleniem Rospudy.. wszystko dla dobra narodu,
> panie dziejku :-)

System nadal rządzi.

> 3. Tak ogolnie - niesmialo zasugeruje, zebys doczytal, co to jest drop

Nie pomyl z 'trop'

Pozdrawiam dla dobra grupy, boletus

266. Data: 2007-02-19 11:09:25

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Xns98DC6529E69E5ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8
Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> nie do mojego pokolenia - ja im wtedy moglam najwyzej grzechotka
> pogrozic albo gume do skakania namotac na detonatorze.

Hejka. Pewnie masz pretensję do rodziców? ;-)

> Btw. uzasadnienie rozpirzenia tego unikatu bylo zadziwiajaco podobne
> w tresci do argumentow za rozwaleniem Rospudy.. wszystko dla dobra
> narodu, panie dziejku :-)

Z tym rozwaleniem to chyba lekka przesada? Co do dobra narodu to jakoś
nikt z tzw. ekologów nie protestuje w obronie zdrowia i życia mieszkańców
zatruwanego spalinami Augustowa. :-(
Zresztą rzut oka na mapę tego terenu (północno- wschodniego skrawka
Polski) pozwala postawić tezę, że tam nigdzie nie ma odpowiedniego miejsca
dla budowy jakiejkolwiek infrastruktury. Sam Augustów powinno się zburzyć,
zaorać i przywrócić naturze. Mam nadzieję, że UE nam w tym pomoże. ;-)
Pozdrawiam demagogicznie Ja...cki
PS Co to za ekolog, który jeździ do pracy samochodem? ;-)

267. Data: 2007-02-19 18:04:59

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak wrote:
> "Moon" <w...@a...com> wrote in

> Moon, zlituj sie.. bilans wodny ma _kazde_ miejsce na ziemi. Tu jest
> kwestia zachowania istniejacej rownowagi, a nie
> posiadania/nieposiadania bilansu.

więc _bilans zerowy_, okej?
pero, pero, bilans musi być na zero.
nie bądźmy tacy dosłowni.

> Niestety, problem z takimi przerobkami polega na tym, ze ich
> zbombardowanie nie przywroci stanu pierwotnego.

ale gdyby nie było za późno, to....

> Owszem.
> Masz z tego powodu jakis dyskomfort umyslowy?

nie mam dyskomfortu, właściwie, to nawet mam pewien komfort, bo z góry wiem
co napiszesz:)

> [...]
> Ale to nie zmienia faktu, ze wszystko bylo cacy, a tylko oszolomom w/w
> pan przeszkadzal. I to przez lata. Wladza byla zachwycona.

Moc wzrosła wraz z Rospudą, znaczy....Już teraz macie moc!

ze tej kasy nie dostaniemy, to jeszcze bedziemy
> bulic za zlamanie praw unijnych.

nie będziemy.

moon

268. Data: 2007-02-19 18:40:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moc wzrosła wraz z Rospudą, znaczy....Już teraz macie moc!

> moon

Moc słów, zero czynów. Zauważyłeś, iż zieloni
gardłują, gdy decyzje są już podjęte. Wcześniej
o nich słuch zupełnie zaginął. Tak jest w każdej
przyrodniczej sprawie. Moc słów, zero czynów.

269. Data: 2007-02-19 19:13:12

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Moc słów, zero czynów. Zauważyłeś, iż zieloni
> gardłują, gdy decyzje są już podjęte. Wcześniej
> o nich słuch zupełnie zaginął. Tak jest w każdej
> przyrodniczej sprawie. Moc słów, zero czynów.

Jestem ciekawa, czy w sprawie budowy tarczy antyrakietowej
będą protestowali. Powinni już zacząć, bo każda budowa
niszczy przyrodę.

Pozdrawiam, Barbara

270. Data: 2007-02-19 19:56:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ciekawa, czy w sprawie budowy tarczy antyrakietowej
> będą protestowali. Powinni już zacząć, bo każda budowa
> niszczy przyrodę.
>
> Pozdrawiam, Barbara

Będzie decyzja, pojawią się eko...... .

Pozdrawia z pewnością boletus

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny