Po Rospudzie????

271. Data: 2007-02-20 00:38:04

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Moc słów, zero czynów. Zauważyłeś, iż zieloni
> gardłują, gdy decyzje są już podjęte. Wcześniej
> o nich słuch zupełnie zaginął. Tak jest w każdej
> przyrodniczej sprawie. Moc słów, zero czynów.

przy okazji ich "szczytnej akcji" widziałem już tam chyba z 50 zaparkowanych
aut wokół tych oszołomskich namiocików. TV pokazało sznury samochodów
bezładnie poparkowanych wśród drzew.
ciekawe co na ten ruch traszki i czy żurawiowi dalej staje po tym
rozgrdiaszu:))

moon

272. Data: 2007-02-21 11:34:53

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moon

Zadzwoniłem do Jarka, jak prosiłeś.
Obiecał puścić autostradę przez ciekawsze okolice,
byś mógł czasami rzucić okiem za kółkiem będąc.

Szerokiej drogi, boletus

273. Data: 2007-02-21 12:57:13

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 12:34, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> Zadzwoniłem do Jarka, jak prosiłeś.
> Obiecał puścić autostradę przez ciekawsze okolice,
> byś mógł czasami rzucić okiem za kółkiem będąc.

Bezmyślnie wydajesz pieniądze na telefon.
Te sprawy załatwia Stavros albo z Marysia Mackiewiczówna.

Pozdrawiam, Jacek

274. Data: 2007-02-21 13:16:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bezmyślnie wydajesz pieniądze na telefon.
Te sprawy załatwia Stavros albo z Marysia Mackiewiczówna.

Za telefony służbowe płacisz Ty podatniku, haha !:-)))

275. Data: 2007-02-24 01:29:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noooo!!! Zdolną mamy młodzież. :-)
Jastem pełen uznania. Ziemię na trasie wykupili. :-))))) :-))))) :-))))))
A swoja drogą to całe kabaretowe CBA zamiast przetargi powinno sprawdzić
własność terenów wzdluż tej aferalnej trasy. No przecież komuś dla czegoś
tak bardzo na tej właśnie trasie zależy.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
A tak przy okazji do sterczykolubów.
Ten miodokwiat z Rospudy. To on tylko tam czy tez w Waszych ogrodach też
rośnie???
J.

276. Data: 2007-02-24 02:24:27

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> powinno sprawdzić własność terenów wzdluż tej aferalnej trasy. No
> przecież komuś dla czegoś tak bardzo na tej właśnie trasie zależy.

Zdolna młodzież własnie dała się wydymać "głupiemu wieśniakowi" na troszkę
kasy, kupując już sprzedaną ziemię:)))
No ale to mądre dzieci poza tym. Potrafia samemu zrobić niezły syf na
przestrzeni kilku arów, narąbali już drewna jakby chcieli ogrzać tym
lodowiec w Grenlandii.
I te liny i to łażenie po drzewach... bosz... w ich wieku, to ja już
dziewczynki szczypałem.

moon

277. Data: 2007-02-25 16:48:56

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji do sterczykolubów.
> Ten miodokwiat z Rospudy. To on tylko tam czy tez w Waszych ogrodach też
> rośnie???

Podobno tylko tam. Mówili w tv, że naukowcy chcieli go przesadzić, ale się
nie udało. Może nie znają p.r.o., bo gdyby się zwrócili o porady tutaj, to
już dawno byłby rozmnażany przez weteranów grupy:)
No i była by jeszcze korzyść taka, że grinpajace nie zanieczyszczali by
środowiska w strefie Natura 2000. A tak nawiasem, czy ktoś widział w tv
jakiegoś tojtoja przy obozowisku grinpajaców?

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

278. Data: 2007-02-25 16:59:42

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości

> Zdolna młodzież własnie dała się wydymać "głupiemu wieśniakowi" na troszkę
> kasy, kupując już sprzedaną ziemię:)))

wow... pisze to gdzieś w necie?

> No ale to mądre dzieci poza tym. Potrafia samemu zrobić niezły syf na
> przestrzeni kilku arów, narąbali już drewna jakby chcieli ogrzać tym
> lodowiec w Grenlandii.

Tyłki im przymarzały do drzew, to nie dziwota. Tylko, że palenie ogniska w
lesie, to przestępstwo. Ciekawe, że nikt tym się nie przejmuje. Po drugie,
to ktoś pisał, że wjechali samochodami. Ja jak wjechałem samochodem do lasu,
to czekał na mnie leśniczy z Monitorem w ręku, pokazał odpowiedni przepis i
wsolił mandat.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

279. Data: 2007-02-25 17:34:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lasu,
> to czekał na mnie leśniczy z Monitorem w ręku, pokazał odpowiedni przepis

Nie ma o czym gadać. Cała ta akcja jest sterowana odgórnie
głównie przez tych popaprańców, którzy od 62 lat mają
Polskę głęboko w d... i POpaprańców od lat siedemnastu.

280. Data: 2007-02-25 19:38:21

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ersf9n$f44$1@news.dialog.net.pl...

Ja jak wjechałem samochodem do lasu,
> to czekał na mnie leśniczy z Monitorem w ręku, pokazał odpowiedni
przepis i
> wsolił mandat.

Nie miałeś ochrony PiSuaru i reszty popaprańców, dlatego dostałeś
kuksańca w ziobro.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny