Po Rospudzie????

281. Data: 2007-02-25 20:02:27

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałeś ochrony PiSuaru i reszty popaprańców, dlatego dostałeś
> kuksańca w ziobro.

Nie kalisz przypadkiem ? :-DDD

282. Data: 2007-02-25 23:38:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=mJ1jFra_o7k

283. Data: 2007-02-25 23:59:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie kalisz przypadkiem ? :-DDD

Chodzi Tobie o ogniomistrza Kalenia czy o kaczy kał?
W przeciwieństwie do Twoich idoli, których nawet na rec ogrody musisz
uprawiać nie kalę.
Natomiast tak tylko dla przypomnienia kwiatki do Twojego ogródka:

>W żadnym wypadku nie zostanę premierem, jeśli mój brat Lech wygra
wybory prezydenckie. Byłaby >to sytuacja nie do zaakceptowania przez
polskie społeczeństwo."
>J.K. 10.2005

>"Dla mnie raz dane słowo jest święte i sądzę, że dla koalicjantów
także." powiedział Jarosław >Kaczyński.
>"Życie Warszawy", 10 lipca 2006

>"Władza Samoobrony w Polsce to będzie kryzys europejski, dużo większy
niż ten austriacki."
>Jarosław Kaczyński, 2002.11.15, Trójka

>W "Głosie Wybrzeża" z 18 i 22 czerwca 2003 r. opublikowano wywiad z
panem posłem Jarosławem >Kaczyńskim. Powiedział on:
>"Samoobrona jest tworem byłych oficerów służb bezpieczeństwa. Mój
brat, który był ministrem stanu >do spraw bezpieczeństwa, dostał
raport, z którego wynikało, że grupa byłych oficerów SB założyła
>Związek Zawodowy 'Samoobrona'˝. I dalej czytamy: ˝To formacja używana
do osłony tyłów tego >całego układu i ochrony tego nieporządku, który
jest w kraju, i jednocześnie korzystająca z tego >nieporządku. To są
ludzie, którzy nabrali kredytów i chcą żyć jak przedsiębiorcy, a mają
kwalifikacje >do kopania rowów".

>Jarosław Kaczyński, 13 czerwca 2003:
>"A jeżeli chodzi o te nieustanne ataki ze strony Samoobrony, to my
się z tego cieszymy, bo wiemy, że >dzięki temu rozgarnięci Polacy
wiedzą, kto jest w Polsce uczciwy, a kto jest bandą jak wy."

>W serwisie PAP-u z 2004.03.25, Jarosław Kaczyński potwierdził:
>"Cieszę się, że będę na pierwszej linii walki z Samoobroną. Uważam,
że mam dowody na >potwierdzenie moich słów i w odpowiednim momencie je
przedstawię".

>Jarosław Kaczyński, 2004.02.16, PR3:
>"My w kolejnej kompromitacji i w otwieraniu Samoobronie drogi do
władzy w Polsce uczestniczyć nie >będziemy, bo proszę zauważyć, że
kolejne takie rządy w Polsce jak te, które mamy obecnie, albo te
>które były w poprzedniej kadencji i mamy do czyniena z Samoobroną
przy władzy i naprawdę z >nieszczęściem dla naszego kraju."

>Jarosław Kaczyński, 22 marca 2004, Czat gazeta.pl
>"Ja jestem przeciwnikiem mówienia o koalicjach przed wynikiem
wyborów. Mamy dwa wyraźne >zakazy, które dziś obowiązują w
samorządach, a będą też obowiązywać w nowym parlamencie - SLD >i
Samoobrona. A dziś powinno się powiedzieć odwrotnie - Samoobrona i
SLD."

>Marzec 2005 rok / antena RMF FM
>RMF FM: Czy w przyszłej kadencji Sejmu będzie możliwa sytuacja kiedy
partia poprze ludzi mających >kłopoty z prawem ?
>Lech Kaczyński: "Nie ma takiej możliwości. PIS jest partią ludzi
praworządnych, którzy dążą do >rozliczeń krzywd. Nie poprzemy nikogo z
wyrokiem sądu lub przeciwko komu toczą się sprawy >sądowe. To jest
sprzeczne z ideałami PIS".

>RMF FM: Czyli poparcie dla takiego polityka jak na przykład Andrzej
Lepper gdyby starał się o fotel >marszałka jest niemożliwe?
>Lech Kaczyński: "Nie ma takiej możliwości. Najwyższe funkcje w
państwie muszą sprawować ludzie >czyści jak łza. Andrzej Lepper
udowodnił, że ma za nic prawo i jest politycznym awanturnikiem.
>Poparcie PISu dla tego polityka w jakiejkolwiek sytuacji jest
nierealne."

>Sejm IV RP, expose premiera Kaczyńskiego:
>"Żadne krzyki nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest
czarne"

>"budowa 3 milionów mieszkań w najbliższym czasie nie jest nierealna.
Można to zrobić, a jedyną taką >realną przeszkodą, nie do przełamania
jest NIECHĘĆ obywateli do zakupywania mieszkań."

>Dekomunizacja w postaci panów Kryże i Jasińskiego.

>"Podatki 18% i 32% ..."

>"Rząd Marcinkiewicza jest na 4 lata."

>"Likwidacja KRRiTV."

>"Marsz, marsz, Dombroski! Z ziemi polskiej do włolski!"

>Jarosław Kaczyński, wiec w Stoczni Gdańskiej 2006.10.01:
>"Zapada decyzja, żeby z tym kimś rozmawiać. I on okazuje się
oszustem. (...) I chcę wam tutaj, w >tym szczególnym miejscu, w tym,
można powiedzieć, świętym miejscu Polaków, przyrzec, że nigdy >więcej
już z takimi ludźmi o wątpliwej reputacji rozmawiać nie będziemy."

>"mamy koalicje na ktora wszyscy czekali ..."

>I najlepsze: "To prawda przemawia za nami."

Jesli już musisz lizać kaczy zwieracz to racz to czynić poza rec
ogrody, bo jakkolwiek byś nie faryzeuszył, prawda o Twoich idolach
pozostanie naga. Tutaj mówi sie o roślinkach a nie o Twoich mniej lub
bardziej zboczonych poglądach politycznych. Czy mi się tylko zdaje czy
faktycznie w tym wątku apelowałeś o nie zbaczanie na tematy polityczne
w wątkach roślinnych. Cóż zatem sam czynisz.

Indoktrynujesz na prymitywnym poziomie świadka wiadomej sekty.

Dla mnie to OT, jednak obiecuje resztę kaczych "perełek" pod koniec
tej kadencji.

Ps. 9 000 000 wyborców rozliczy Twoich idoli za obiecywaną,
sprawiedliwą i uczciwą waloryzację świadczeń. Spoko, spoko - mamy czas
i niezłą pamięć. Przyjdzie jeszcze czas na wizytę "smutnych pań"
również u Ciebie. Kup zawczasu odpowiednią ilość pampersów o
odpowiedniej pojemności.

Tymczasem jednak zejdź na parter, popatrz na mury browaru, łyknij
sobie jego produkt końcowy, zajdź do szklarenki i wysiej nowalijki.

284. Data: 2007-02-26 00:26:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faktycznie w tym wątku apelowałeś o nie zbaczanie na tematy polityczne
> w wątkach roślinnych. Cóż zatem sam czynisz.

A paszoł won do znajomego KuFerka sowiecka zarazo, plonk do KF-u, fuu.

285. Data: 2007-02-26 01:07:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można powiedzieć, świętym miejscu Polaków, przyrzec, że nigdy >więcej
> już z takimi ludźmi o wątpliwej reputacji rozmawiać nie będziemy."

Bardzo, ale to bardzo cieszy mnie to, że Ty i 90% tej grupy
zżyma się na samą myśl o "braciach mniejszych".

> Jesli już musisz lizać kaczy zwieracz to racz to czynić poza rec
> ogrody, bo jakkolwiek byś nie faryzeuszył, prawda o Twoich idolach

Nic z tego. Od jutra będę tym bardziej o nich przypominał.

286. Data: 2007-02-26 01:49:06

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=mJ1jFra_o7k

fajne!
gdzie kręcili?
;)

moon

287. Data: 2007-02-26 01:54:07

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:
> No i była by jeszcze korzyść taka, że grinpajace nie zanieczyszczali
> by środowiska w strefie Natura 2000. A tak nawiasem, czy ktoś widział
> w tv jakiegoś tojtoja przy obozowisku grinpajaców?

haha, to by było "nienaturalne"!

50 grinpisiorów, czyli 50 kup dziennie przez tydzień to mamy ze sto kilo
gówna i pewnie 500 litrów sików. Super! W sam środeczek "cennego
ekosystemu". Traszka się cieszy jak cholera!
Do tego ze dwadzieścia ognisk, plamy po oleju z cieknących samochodów,
których tam juz bez liku, okaleczone i dewastowane przez durnych
"alpini-eko-świrów" sosny...
Własciwie dlaczego jeszcze nikt ich nie zaaresztował???
Gdybym ja to robił w lesie, to bym już siedział!

moon

288. Data: 2007-02-26 01:55:44

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> wybory prezydenckie. Byłaby >to sytuacja nie do zaakceptowania przez
> polskie społeczeństwo."

Hm... no proszę!
Co za typ!!!
A mógł nic nie gadać, napić się wódki i iść na Grób Nieznanego Żołnierza!
Kulturalnie i elegancko.

moon

289. Data: 2007-02-26 08:57:24

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A paszoł won do znajomego KuFerka sowiecka zarazo, plonk do
KF-u, fuu.

Jak zwykle nie zawiodłeś mnie. Tego się spodziewałem
boś rok temu KF amnestionował i pustki tam takowe były.
:-)))

Wybierasz się na Kubę?
Tam kochają takich fanatyków o jedynie słusznych poglądach.

290. Data: 2007-02-26 09:05:26

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>więcej
>
> Bardzo, ale to bardzo cieszy mnie to, że Ty i 90% tej grupy
> zżyma się na samą myśl o "braciach mniejszych".

> Nic z tego. Od jutra będę tym bardziej o nich przypominał.

Tkwisz w 1933 na zachodzie.
Zapuść szczotkowego wąsika.
Brunatna koszulka też będzie dla Ciebie twarzowa.
Pod żadnym pozorem nie jedz truskawek, rzodkiewek,
pomidorków i innych takich w zbliżonym kolorku
bo może się to okazać politycznie niesłuszne.

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny