Re: Podkladka Wangenheima

From: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Podkladka Wangenheima
Date: Mon, 24 Oct 2005 15:29:02 +0200

KuIeczka schrieb:
> Witam:)
> Okazuje sie ze to jest jak nie przymierzajac Yeti.Wszyscy wiedza co
> to jest, ale nikt tego nie widzial (po odwiedzeniu 7 punktów
> sprzedazy sadzonek drzewek owocowych w poszukiwaniu sliwki w typie
> wegierki na rzeczonej podkladce). Producent zagadniety via e-mail
> odpowiedzial mi ze moge zakupic w Niemczech bo to co produkuja (30 000
> sztuk) tam wlasnie wysylaja. Super. Pytanie do Kresowca: faktycznie
> mozna kupic?
> Pytanie do wszystkich: czy ktos widzial w Polsce w sprzedazy sliwy na
> tej podkladce?
> [...]
Pewnie mozna ale osobiscie nie widzialem. Zreszta w niemieckich zrodlach
poleca sie sliwki na tej podkladce tylko do slabych ziem. Sliwek w
Niemczech nie kupowalbym, bo pewnie o wiele drozsze niz w Polsce. Jesli
sie juz rujnowac to na rarytasy, jak ja ostatnio. 30 Euro za bulgaskiego
Cornus mas 'Kasanlak' i to po odliczeniu 25% rabatu.

Irek