Re: Polan - nigdy więcej.

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Polan - nigdy więcej.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Apr 2017 19:25:41 GMT

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> A co sprzedawali?
> 200mg czy 28 nasion?

"140 sztuk w jednym gramie" sprzedawali.

> Wybrali okazałe a klient marudzi bo chce wypierdki.

Nasiona standaryzowane są, wszelkie niespełniające norm (puste, triploidane
czy zbyt duże) odrzuca się. Opis na opakowaniu jest po to, aby opierając
się na nim kupić towar lub nie. Kupiłam, bo opis zapewnił mnie, że otrzymam
z nasion 28 roślin. Zatem chcę moje 28 nasion w opakowaniu dające mi te 28
roślin, a nie kilka czy jedną.
Kupując ten konkretny towar zapłaciłam de facto za perspektywę otrzymania
28 ROŚLIN. Nie interesuje mnie, czy wyrosną one z nasion wielkich jak bób,
czy z normalnych. Ma być zgodnie z opisem pod KAŻDYM względem - liczby i
wagi. Producent pisząc nieprawdę na opakowaniu naciął mnie na pieniądze i
każdy normalny człowiek to przyzna.

Ale tobie spróbuję jak dziecku, na konkretach: kiedy kupujesz ulubione
morelowe czekoladki w pudełku, to g.. cię obchodzi, kiedy po otwarciu nagle
znajdujesz tam tylko kilka dorodnych pralin. Cóż z tego, że ci zapakowano
dorodne? Chciałeś 28 morelowych czekoladek.
Poniał?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.