Re: Polędwica wieprzowa

Data: 2002-11-05 13:28:43
Temat: Re: Polędwica wieprzowa
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn)

> polędwicę natrzeć pieprzem, solą i majerankiem. Obsmażyć na okrętkę.
> Owinąć blanszowaną kapustą włoską i do piekarnika. Takie gołąbki. Ma
> ktoś pomysł na rozwinięcie tematu?
-----------
Ja bym jeszcze - do srodka - dodala cebule zeszklone na boczku/smalcu/itp.
Kminek bym dorzucila, bo kapusta, ale nie do nacierania, ale juz do
zapiekania. I oblozylabym to marchewka w plasterkach i cebula takaz.
Zapieklabym w odrobinie mieszaniny wody po kapuscie i tluszczyku z patelni,
czyli: po obsmazeniu wlalabym nieco kapusianej wody, zberala dobre, zlala,
po cebuli to samo - i do brytfanny z tym!

Ale jakos wpychanie tej poledwicy do kapusty wydaje sie jakies takie... No
nie wiem, moze to juz uraz kapusciany? Zrobilabym raczej z tej poledwicy cos
prostego. Takie posmarowane ziolami wsadzilabym na chwile do oleju, troche
oleju rozgrzalabym na ostro na patelni, podsmazyla mieso w plastrach na
duzym ogniu, potem zmniejszylabym, zeby doszly... Zakladajac, ze plastry
maja po jakies 2 cm, to tak do 8 minut, zeby nie przegiac:))) A sam cymesik
uzyskalabym maselkiem smakowym, na przyklad czosnkowym, cebulowym,
ziolowym:))) I z pieczonymi ziemniakami w plasterkach albo frytkami. Do tego
duszone cos, pomidory na przyklad:)))

Gosia
Mezczyzni kochaja jesc. Niekiedy kochaja takze kobiete. Nigdy jednakze nie
kochaja jej bardziej niz jesc.