Re: Polskie Knajpy

Data: 2013-05-28 02:53:13
Temat: Re: Polskie Knajpy
Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

On 25 Maj, 12:11, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Tak, to kropkowanie "u" czy "z". Kto tam kiedy si nudzi , no i
> wymy li e prezydent kraju nawet nie mo e si w tym po apa .

Prezydent stanowi Twoim zdaniem o zasadach "pisowni"?! Grupy Ci się
pomerdały kolego..Zresztą nie o to lata w tym wątku. Też tego nie
łapiesz? No to z wielkim bulem goleni, będąc "za, a nawet przeciw",
odsyłam do KOMUNISTYCZNEJ podstawówy. Tam przynajmniej uczyli.. Ale
jak się na wagary chodziło, to tylko umie się gadać "bo mnie się
należy"... Boszsz....