Re: Pomocy!!!! :)

Data: 2002-05-02 15:10:20
Temat: Re: Pomocy!!!! :)
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl>

> kup dwa, jednego odloz na parapet w towarzystwie slonca, gazety i
> chyba banana - pomaga naturalniejszemu dojrzewnaiu (o ile
> towarzystwo gazet mozna tak nazwac ;)) ) ja wlasciwie nigdy nie
> kupuje pomidora i od razu go jem..dam mu swoje odlezec i wtedy
> smakuje nawet dosc pomidorowo...
>
> a jak drogie to wez zieolona kapuche+cebulke+marchewke+zolty ser,
> a nawet i anananananasa i zrob sobie coleslaw. z majonezem
> wymieszanym z jakims jogurtem albo co.
>
> a na deser biszkopciki nasaczone czymkolwiek (ankohol, sok, nawet
> kawa - bedzie namiastka tortu ;))). na to owoce jakies miekkie
> [...]

Co do nasaczania biszkoptow to mam nalewke na czarnych porzeczkach - polecam
pychota.
A z tym ze za drogie to tak z przymruzeniem oka:)))))
Jak fajny przepis to zawsze wyszarpie jakas kaske.
A co do "zieolona kapuche+cebulke+marchewke+zolty ser .... " hmmmmmm
ciekawe nie probowalem ale szczerze mowiac sie boje :))))
A deser - czyta sie bardzo fajnie.

No i podsumowujac :
Siedze sobie przy kompie knuje co by tu zrobic do jedzenia i okazuje sie ze
jestem gloddddnnnnnnnyyyyyyyyyyyy, wiec lece zrobic sobie wreszcie cos do
jedzenia.

Goraco pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

Dominik.