Re: Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!

Data: 2001-04-24 18:05:42
Temat: Re: Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Od: "busek" <b...@w...pl>

Użytkownik "SPAM" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
news:3ae554d2$1@news.vogel.pl...
> Witam
> Za rozpaczliwa namowa siostry - prosze o pomoc .
> Robimy w domu komunie i dziewczyna ma pare pytan .
> Oto one:
> 1ILE PORCJI MIESA PIECZONEGO NA 25 OSOB ?
> jESLI BEDZIE 15 dewolai i 15 schabowych to jakieki mona jeszcze dodac np:
> sosoie ( ale nie zrazy)
> 2. Ile ziemniakow ( mlodych ) na te 25 osob?
> 3. Czy podawac tez gotowane mieso + pyzy .?

Witam serdecznie

Przede wszystkim w temacie zostało zadane pytanie jakie menu, podałeś owszem
ilosć osób , ale nie podałeś czy jest to razem liczone z dziećmi czy nie,
ile ma trwać taki obiad, z tego co mi wiadomo to zacznie się pewnie około 12
i potrwa do wieczora, ale nie jestem pewien jak dokładnie będzię w tym
przypadku.

Moja propozycja menu przy takim całodniowym przyjatku to:

jakaś gorąca przystawka na wejscie

po jakims czasie obiad

potem jakiś deser

do tego oczywiscie ale nie za dużo jakies sałatki , zamiast wędlin polecam
pieczone mięsa, itp.

Schabowy i d'V- no coz przyzwyczajenia są straszna sprawą, nie polecam
takiego zastawu, a raczej jakies delikatne mięso faszerowane i oczywiście
pieczone(może cos ze schabu), do tego jak naj młode ziemniaki, i jakas
delikatna zupa.

Oczywiście kolejnosc dań mozna zamienic i najpierw obiad, potem jakas
przekąska, tez nie będzie problemu.

Moja propozycja:

Bulion może z kołdunami lub krem z pieczarek z grzankami

schab faszerowany owocami(śliwki, morele) lub cięlęcina w sosie śmietanowym

Surówka jakas wariacja z nowalijek

Przekąska gorąca:

Pierś kurczaka w sosie serowo-curry

lody z owocami(zamiast lodow mozna podac od razu tort lodowy dwie sprawy
załatwione w jednej)

-pierś indyka faszerowana
-schab pieczony
-cięlęcina pieczona faszerowana omletem, bądź grzybami
-ryba faszerowana
-galantyna z kurczaka

pozdrawiam busek

www.kuchnia.of.pl