Re: Post do dzdzownicy (b. dlugi)

Data: 2006-05-06 10:36:26
Temat: Re: Post do dzdzownicy (b. dlugi)
Od: "duduź" <d...@o...pl>

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:1146907169.100038.217980@i40g2000cwc.googlegrou
ps.com...
> Panie:)
> Przywolalam tu JPII dlatego, ze jest dla mnie wzorem, a Jego nauki
> staram sie stosowac o kazdym czasie na codzien:)
> I przywolalam Go tez dlatego, bys, Panie, zastanowil sie nad
> swoim zachowaniem:)
> Czyzbys sie czul wazniejszy od Niego i negowal Jego
> postepowanie??
> Przypominam, ze JPII odbyl rozmowe ze swoim (prawie) morderca:]
> Panie, nie wymagam od Ciebie, bys kogos polubial, ale bys nie
> okazywal tego, ze kogos nie lubisz.

Cały watek o JPII pomijam.
Uważam za mocno niestosownym powołoywanie się na Ojca Świętego w jakiejś
pyskówce wirtualnej, ktora dotyczy wypowiedzi antysemickich świadczących, iż
ów Panslavista dzieli ludzi na swoich i OBCYCH.
On lepszy, tamci (nawet nie wymieniani z nazwiska) - au masse gorsi i do
tego etykietowani słowami pedał itede

JASNO OKAZUJĘ, ŻE NIE LUBIĘ TAKICH LUDZI, którzy nie wiedzieć dlaczego
szerzą nienawiść do wszystkich, a tylko nie do swoich.

Dopóki istnieje jeszcze w Polsce system quasi-demokratyczny, to może warto
otworzyć dziób samemu i takiemu Panslaviście napisać"
- te Panslavista, "ty masz takie małe myszki w głowie i one ciebie robią z
mózgu ser "szwajcarski", tyle że ten ser nie jest produkowany w Szwajcarii,
tylko w jakiejś zapyziałej Szuflandii. I ty sobie lepiej kup silikon i
poprzez uszy ty se wciskaj w te dziury ten sylikon.

A teraz TYmYszko.
O co ciebie idzie?
masz krewne w tamtej głowie?

Pan Anatol