Postulat o krągłych łydeczkach

161. Data: 2011-01-06 23:30:06

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 00:25:55 +0100, Ikselka napisał(a):

> To samo z tabletkami hormonalnymi.
>
> No ale pewne sprawy dla ignorantów, w dodatku dosyć ograniczonych co do

inteligencji

> (mówię ogólnie, nie o VB), są zbyt trudne, wiec po co my tu,
> Chironie...

j.p.

162. Data: 2011-01-06 23:32:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

> problemu.

To samo z tabletkami hormonalnymi.

No ale pewne sprawy dla ignorantów, w dodatku dosyć ograniczonych co do
wiedzy (mówię ogólnie, nie o VB), są zbyt trudne, wiec po co my tu,
Chironie...
Jak mi się zdaje- wielu to zrozumie. Czasem jednak ktoś się po prostu
zacietrzewia:-).

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

163. Data: 2011-01-06 23:38:50

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

> Hmmm, ale na prezerwatywy podobno się nie zgadza jak mi ktoś oświecony
> ostatnio tłumaczył.
> A NA PEWNO nie zgadzał się przez ostatnie kilkadziesiąt lat - czyli
> odkąd pamiętam.
> Dlaczego?
>
> To nie takie proste. Kościół mówi do wszystkich.
To nie odpowiedź na moje pytanie.

> I trudno mówić tak,
> żeby zrozumiał każdy...Wiesz- pierwszy z brzegu przykład: małżeństwo,
> mężczyzna ma żółtaczkę zakaźną (znana mi sytuacja). Jest już na tyle
> zdrowy, że w zasadzie nie zaraża...w zasadzie. Może zarazić przez krew-
> np podczas stosunku. Lekarz mu powiedział, że jeszcze przez kilka
> miesięcy (sic!) nie powinien tego robić albo przynajmniej powinien
> używać prezerwatywy. Mam takie przekonanie, że Kościół w tym jednym
> wypadku by się zgodził. Tylko jak to widzisz Ty? Jakby Kościół miał to
> ogłosić?
To szczególna sytuacja, jest oczywista i nie o tym pisałem - rozmywasz.

> Ma głosić, że prezerwatywy znacznie przyczyniają się do
> uprzedmiotowienia relacji kobieta- mężczyzna,
To jest na temat (por na końcu powtarzam to pytanie)

> i jednocześnie ogłosić
> listę wyjątków?! Naprawdę sobie to wyobrażasz?! Przecież wtedy ta lista
> wyjątków zaczęła by liczyć tysiące "wyjątków":-) Ilu ludzi by to
> zrozumiało?

Przecież nie piszę o wyjątkach - nie uda ci się w dyskusji ze mną
zboczyć z tematu.

> Dosyć podobnie jest z eutanazją: epatuje się ludzi sytuacjami, które
> zdarzają się w skali świata raz na 10 lat- przedstawiając je jak coś
> powszechnego. Gdyby KRK oficjalnie zgodził się na eutanazję w takiej
> jednej sytuacji- nie potrafił by już wytłumaczyć, że w pozostałych
> wypadkach to on jest eutanazji przeciwny.
Nie piszę o eutanazji tylko o prokreacji - weź się w garść i pisz na temat.

> Jeśli więc np ktoś wyzna przy spowiedzi, że w takiej sytuacji (choroba)
> używał prezerwatyw z żoną- to raczej ksiądz ie będzie z tego robił
> problemu.
Nie piszę o OCZYWISTEJ DLA WSZYSTKICH sytuacji choroby.

Ponieważ próbujesz rozmywać i unikać odpowiedzi napiszę jeszcze raz tu
aby utrudnić ci ten proceder:

Napisałem że:

vB:
" z katolickiego punktu widzenia, stosunek musi służyć
prokreacji."

Ghost napisał, że to nieprawda. Poprosiłem o wyjaśnienie.

Odpisujesz:

Więc pytam:
> [...]
> ostatnio tłumaczył.
> A NA PEWNO nie zgadzał się przez ostatnie kilkadziesiąt lat - czyli

/pomińmy sytuacje choroby, żółtaczki i eutanazję - są szczególne -
oczywiście że każdy normalny kościół zdodzi się na stosowanie
prezerwatywy jako LEKARSTWA. D_O_B_R_Z_E??????/

Jedyne na temat było:
> Ma głosić, że prezerwatywy znacznie przyczyniają się do
> uprzedmiotowienia relacji kobieta- mężczyzna,

Więc teraz JA SIĘ PYTAM:

Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????

pozdrawiam
vonBraun

164. Data: 2011-01-07 00:01:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Chiron wrote:

> [...]

Nie piszę o OCZYWISTEJ DLA WSZYSTKICH sytuacji choroby.

Ponieważ próbujesz rozmywać i unikać odpowiedzi napiszę jeszcze raz tu

Napisałem że:

vB:
" z katolickiego punktu widzenia, stosunek musi służyć
prokreacji."

Ghost napisał, że to nieprawda. Poprosiłem o wyjaśnienie.

Odpisujesz:

Więc pytam:
> [...]

Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????

Przykro mi, że uważasz, iż rozmywam i próbuję uniknąć odpowiedzi. Naprawdę.
Po prostu- chyba niezbyt dobrze zrozumiałem, o co Ci dokładnie chodzi. Twoja
postawa nie ułatwia dyskusji- a nawet może ją uniemożliwić. No ale mimo to-
spróbuję Ci odpowiedzieć: Jak rozumiem, chodzi Ci o to, dlaczego Kościół
jest przeciwny prezerwatywom- poza sytuacjami wyjątkowymi. Właściwie
napisałem: prezerwatywy w znacznym stopniu przyczyniają się do
uprzedmiotowienia relacji damsko- męskich. Czy tego nie rozumiesz- czy
chcesz, żebym o tym napisał dokładniej? Chcę Cię po prostu dobrze zrozumieć.
Kolejna sprawa, której Kościół się przeciwstawia w związku z "gumami"- to
wielkie oszustwo, jakiego dopuszczają się propagatorzy prezerwatyw jako
środka chroniącego przed AIDS.
Nie znam więcej powodów, za wyjątkiem tych 2. Jeśli nie są one dla Ciebie
jasne- mogę spróbować Ci je przybliżyć.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

165. Data: 2011-01-07 00:02:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Więc teraz JA SIĘ PYTAM:

Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????
Przeoczyłem- już piszę odpowiedź:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

166. Data: 2011-01-07 00:02:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 01:01:01 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Kolejna sprawa, której Kościół się przeciwstawia w związku z "gumami"- to
> wielkie oszustwo, jakiego dopuszczają się propagatorzy prezerwatyw jako

Dokładnie.

167. Data: 2011-01-07 00:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 01:02:00 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
> kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????

Obawiam się, że będzie NIEZROZUMIANA.

168. Data: 2011-01-07 00:11:38

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

Święta cierpliwości...

> [...]
> stopniu przyczyniają się do uprzedmiotowienia relacji damsko- męskich.
> Czy tego nie rozumiesz- czy chcesz, żebym o tym napisał dokładniej? Chcę

T_A_K.

Chycę abyś wyjaśnił precyzyjnie, dlaczego prezerwatywy przyczyniają się
do uprzedmiotowienia relacji damsko męskich A K_A_L_E_N_D_A_R_Z_Y_K
N_I_E.

/prezerwatywy lecz nie u chorych na cośtam D_O_B_R_Z_E????? POZA
SYTUACJAMI WYJĄTKOWYMI/

Stawiam teze, że przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, iż prezerwatywa
oznacza definicję wstępną seksu jako seks bez prokreacji, ponieważ jak

169. Data: 2011-01-07 00:40:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Więc teraz JA SIĘ PYTAM:

Dlaczego prezerwatywa przyczynia się do uprzedmiotowienia relacji między
kobietą a mężczyzną a "Kalendarzyk" NIE??????
Cytat:
"Jeśli więc istnieją słuszne powody do wprowadzenia przerwy między kolejnymi
urodzeniami dzieci (...), Kościół naucza, że wolno wówczas małżonkom
uwzględniać naturalną okoliczność właściwą funkcjom rozrodczym i podejmować
stosunki małżeńskie tylko w okresach niepłodności, regulując w ten sposób
liczbę poczęć bez łamania zasad moralnych..."

Małżeństwo, stosujące kalendarzyk- musi być wsłuchane w siebie wzajem, w
swoje ciała. Razem przeżywają okresy absencji seksualnej- uczą się wtedy
siebie wzajem w sposób praktycznie niedostępny dla ludzi, używających
prezerwatyw. Uczą się różnych pieszczot, praktykują różne formy wzajemnych
czułości. Lepiej się poznają. Uczą się odpowiedzialności za swoje życie
seksualne. Właściwie są nawet do tego poprzez stosowanie kalendarzyka w
pewnym sensie zmuszeni.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

p.s.
To, co mi się na szybko kojarzy: niedawno pisaliśmy o papierosach- pisałeś,
że pomagają Ci osiągnąć pewne rzeczy, których bez nich nie potrafisz.
Pisałem Ci np o technikach Qigong, zdaje się, że...nie potraktowałeś tego
zbyt poważnie. Całkiem niesłusznie. Papieros jest oczywiście szybki, ale
oprócz tego, że ma szkodliwe oddziaływanie biochemiczne- jeszcze powoduje
efekt, że to Tobie coś zrobiono- nie Ty coś zrobiłeś.

170. Data: 2011-01-07 02:42:45

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):
> [...]
>
> T_A_K.
>
> Chyc� aby� wyja�ni� precyzyjnie, dlaczego prezerwatywy przyczyniaj� si�
> do uprzedmiotowienia relacji damsko m�skich A K_A_L_E_N_D_A_R_Z_Y_K
> N_I_E.
>
> /prezerwatywy lecz nie u chorych na co�tam D_O_B_R_Z_E????? POZA
> SYTUACJAMI WYJ�TKOWYMI/
>
> Stawiam teze, �e przyczyn� tego stanu rzeczy jest fakt, i� prezerwatywa
> oznacza definicj� wst�pn� seksu jako seks bez prokreacji, poniewa� jak
> napisa�em STO POST�W TEMU:
>
> "z katolickiego punktu widzenia, stosunek musi s�u�y� prokreacji"

Ja nie będe czytał tego wątku, natrafiłem na twój post i mnie
zemdliło. Czyli jak można być tak ciemnym aby wierzyć, że prezerwatywa
uprzedmiatawia kobiety i nie dostrzegać szantażu uprzedmiatawiającego
kobietę i mężczyznę do zarażania się wszelkim syfem, do rodzenia
dwudziestki dzieci, za które żaden chory i wynaturzony czarnuch nie
weźmie odpowiedzialości. Jak można takiego śmiecia, który propaguje
dewiację seksualną, bo seks trzyma partnerów i kształtuje więzi
emocjonalne, nie traktować jak zbrodniarza przeciwko ludzkość, bo te
dogmaty to zbrodnia przeciwko ludzkości.
W chrześcijaństwie seks jest radością czerpaną z siebie nawzajem,
dopiero kościół wprowadzając celibat zaczął ludziom wymyślać grzeszną
seksualność , czyli kk to nie chrześcijaństwo i niech kurwy z piekła
rodem w końcu przestaną się podszywać.
Każdy chrześcijanin powinien się na ten fałsz oburzyć i skierować
oskarżenie przeciwko kk o obrazę uczuć religijnych.

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu