Re: Poszukuje przepisow oryginalnych dan wloskich

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Poszukuje przepisow oryginalnych dan wloskich
Date: Fri, 30 Nov 2001 12:12:50 +0000

>(z
>
>Moze bede przekorna, ale dlaczego Ty chcesz karmic Włocha po włosku? To
>chyba on powinien zaserwowac Wam cos z jego narodowej kuchni a Wy
>powinniscie nakarmic go po polsku.
>

>serdecznie pozdrawiam
>Basia

zgadzam sie z Basia...jak obcokrajowcy mi raz zrobili barszcz i
az trzaskaly guziki przy gorsie, bo taka duma ich rozpychala, to
ja tak, cholera, suszylam zeby, az mnie twarz rozbolala i MUSILAM
to danie zjesc do konca..zagladli mi w zeby bez przerwy...lepiej
im dac NASZE kopytka z NASZYM sosoem grzybowym niech osoba
zobaczy, ze "ich" gnocchi robia i inne narody!
Krysia

K.T. - starannie opakowana