Re: Potrawy niskobudżetowe :)

Data: 2003-08-14 05:05:00
Temat: Re: Potrawy niskobudżetowe :)
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl>

> Hm... mi sie wydawalo ze z ogonowka to po burzujsku. Ja tam
> niskobudzetowa jestem i uzywam boczku i / lub najtanszej kielabsy

To kwestia ilosci. Takiego boczku i kielbasy to trzeba troche, by uzyskac
dobry smak
Poza tym najtansza kielbasa jest czesto kiepska i danie robi sie albo
paskudne, albo po dwoch godzinach zaczyna "kipiec" = psuc sie. Taki kawalek
ogonowki, o ktorym mowilam kosztuje z 3-5 zl i wystarcza na, lekka reka,
kilogram suszonej fasoli. Jesli dobrze pamietam, o wszystko robie na oko.

Ale co kto lubi :)

Pozdrawiam
Sasannka