Re: Powód do optymizmu

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Powód do optymizmu
Date: Tue, 20 Oct 2020 19:19:10 +0200

> wiec mamy juz godziny policyjne, silne restrykcje, zakaz kontaktu z
> rodzina, i tylko na podstawie falszywych testow, zapytano mnie ostatnio
> w Anglii czy kiedys przezylem cos takiego, tak, stan wojenny, blokady na
> rogatkach itd., tyle, ze stan wojenny sie skonczyl a restrykcje
> zniknely, a teraz, no wlasnie, co znowu sie utrzyma? jak po World Trade
> Centre, ile praw obywatelskich zaniknie? a na Slowacji darmowe
> szczepionki, ktore nie istnieja, wojsko sie tym zajmie, kogo teraz
> obchodzi grzyb atomowy albo starcy, teoria spiskowa? no nie wiem, na
> [...]

U nas spokoj. Od 23 nie dostaniesz alkoholu w knajpie i stacji
benzynowej (nie dotyczy), na glownych ulicach w centrum miasta (5 km ode
mnie) trzeba nosic maski. Zakazonych nie przybywa (mamy 36 sztuk
tygodniowo na 100 tysiecy). Cwiczylem trzy godziny (maseczki,
dezynfekcja i dystans jak zwykle), jutro gimnastyka, a pozniej wedrowki
po Szwajcarii Frankonskiej (taki region miedzy Norymberga i Bambergem).
Have a good time!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".