Precz z aluminiowymi formami!

121. Data: 2018-08-28 09:14:52

Temat: Re: [OT] Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 20:52, XL pisze:

> Nie zdarzają mi się tego typu byki od 4 klasy podstawówki, to nie wiem.

Nie mam uwag do Ciebie jako autorki, natomiast duże jako do recenzentki.
Tu jesteś na poziomie nie 4 klasy a przedszkolaka.

122. Data: 2018-08-28 09:15:28

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 20:52, Animka pisze:

> To nie byli chyba kibole Legii tylko ci, którzy Hitlera wielbią.

Pewnie że nie wszyscy, ale tylko ci najbardziej zadeklarowani. Tym
niemniej już po tym widać kim był Litwin w ówczesnej Rzeczypospolitej a
kim Polak.

123. Data: 2018-08-28 09:16:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> No. Nie uczy się jej. Ale się zacznie.

Znacznie gorzej  zakłamuje się ją. Pseudo komuchy jakie były takie były,
ale o niewygodnych dla siebie faktach woleli milczeć niż je fałszować.

124. Data: 2018-08-28 09:16:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> A ja ,,Chłopów" czytam wciąż od nowa, podobnie jak ,,Przedwiośnie" i wiele
> innych - i wciąż od nowa odkrywam i podziwiam.
> Kwestia poziomu intelektualnego.

Pewnie tak.

125. Data: 2018-08-28 09:16:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 20:56, Animka pisze:

> Jak na złość tych "Chłopów" wylosowałam na egzaminie ustnym z jęz.
> polskiego w szkole średniej. Rany, jak ja musiałam się nagimnastykować
> ;-) Dobrze, że opracowania czytałam.

Ale się udało.. Zresztą to jak pamiętam to tylko tak groźnie wyglądało,
a w rzeczywistości wszyscy zdawali. W sumie nie znam nikogo kto
przystępował do matury i jej nie zdał za pierwszym podejściem.

126. Data: 2018-08-28 09:17:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 21:25, XL pisze:

> Odporny wystarczająco - wszak nie pakuję w niego płynów, tylko np. ciasto,
> wędliny własnej produkcji itp. Pokryty jest tłuszczem lub silikonem.
> Silikon nie rozpuszcza się w wodzie, a jednocześnie nie przywiera do
> produktu. W temperaturze od ujemnej do pokojowej nie ma prawa zachowywać
> się podejrzanie. Poza tym można używać zwykłego papieru, byle nie
> kredowanego. Wystarczy owinięty nim zamrożony produkt włożyć do wody, aby
> papier sam odkleił się od niego.

Ciekawe jakie zdanie na jego temat będą mieli jajogłowi celebryci za
100lat.. Całkiem możliwe że podobne jak dzisiejsze o rzymskich
pojemnikach na wino i wodę z ołowiu.

127. Data: 2018-08-28 10:41:54

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 09:14, Trybun pisze:
> [...]
drzej-duda-czy-ta-zreformowane-przedwiosnie-zeromski
ego.html

> No nie bardzo się z tym zgodzę że "byk to byk", Jeżeli czytelnik
> rozumie tekst to zwracanie uwagi autorowi np na interpunkcję jest
> zwykłym czepialstwem.

Tu chodzi raczej o zmienianie tekstu autora. Kiedyś tak się mówiło i
autor tak pisał.

> Duda to niewątpliwie inteligentniejszy facet niż jego poprzednik,

Tak, to prawda na 100%.

> jednak ma Polakom do zaoferowanie dokładnie tyle jakości w swoim
> rządzeniu co wcześniej Komorowski,

albo nawet mniej. Komorowski
> chociaż seryjnie nie niszczył służbowych aut.

Jednym autem sutener jeździł. Stało pod domem.

--
animka

128. Data: 2018-08-28 10:48:00

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 09:16, Trybun pisze:

> Pewnie tak.

Kiedy ona ma czas w kuchni stać i przy komputerze siedzieć ;-)

--
animka

129. Data: 2018-08-28 10:50:02

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale się udało.. Zresztą to jak pamiętam to tylko tak groźnie wyglądało,
> a w rzeczywistości wszyscy zdawali. W sumie nie znam nikogo kto
> przystępował do matury i jej nie zdał za pierwszym podejściem.

Ja znam. To ta co nie czytała lektur i nie umiała "wody polać".

--
animka

130. Data: 2018-08-28 14:12:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Znacznie gorzej  zakłamuje się ją. Pseudo komuchy jakie były takie były,
> ale o niewygodnych dla siebie faktach woleli milczeć niż je fałszować.

To pewnie z tego ,,milczenia" wzięła im się ,,wyzwolicielska rola Kraju Rad
wobec Polski" i całe następne 50 lat ,,wolności i wdzięczności bratniemu
ZSRR".
Uhmmmm...
:-/

--