Precz z aluminiowymi formami!

131. Data: 2018-08-28 14:12:41

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Pewnie tak.

I świadomości.

--
XL

132. Data: 2018-08-28 14:14:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ciekawe jakie zdanie na jego temat będą mieli jajogłowi celebryci za
> 100lat.. Całkiem możliwe że podobne jak dzisiejsze o rzymskich
> pojemnikach na wino i wodę z ołowiu.

Dla mnie ważne jest tylko i wyłącznie moje zdanie na ten temat.

--
XL

133. Data: 2018-08-28 14:19:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

> Kiedy ona ma czas w kuchni stać i przy komputerze siedzieć ;-)

Ludzie inteligentni to potrafią. I jeszcze w międzyczasie mądre książki
czytają.
Reszta uważa, że ,,Chłopi" to badziewie i podczas gotowania potrafi skupić
się tylko na jednej czynności w danej chwili.Ich kora mózgowa nie daje rady
obsłużyć więcej.

--
XL

134. Data: 2018-08-28 15:25:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> czytają.
> Reszta uważa, że ,,Chłopi" to badziewie i podczas gotowania potrafi skupić

myślowej

> w danej chwili.Ich kora mózgowa nie daje rady
> obsłużyć więcej.

J.w.

--
XL

135. Data: 2018-08-29 12:37:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 14:12, XL pisze:

> To pewnie z tego ,,milczenia" wzięła im się ,,wyzwolicielska rola Kraju Rad
> wobec Polski" i całe następne 50 lat ,,wolności i wdzięczności bratniemu
> ZSRR".
> Uhmmmm...
> :-/

To się wzięło z samego siebie  - z faktów. A one wyglądają tak że to nie
Anders na białym koniu wyzwolił Polskę, a ruskie sołdaty.

Tylko ci (i ich bezmyślni naśladowcy) co lubili za swoją polskość być
sprowadzani do roli podczłowieka mogą kwestionować wartości ruskiego
przepędzenia hitlerowskich panów (nadludzi) z ziem polskich.

136. Data: 2018-08-29 12:38:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

137. Data: 2018-08-29 12:40:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 10:50, Animka pisze:

> Ja znam. To ta co nie czytała lektur i nie umiała "wody polać".

Pewnie zdawała w późniejszych czasach niż moje. Później jak słyszałem
(przynajmniej w teorii) zaostrzono kryteria maturalne.

138. Data: 2018-08-29 12:40:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 14:14, XL pisze:

> Dla mnie ważne jest tylko i wyłącznie moje zdanie na ten temat.

I to jest postawa prawidłowa!

139. Data: 2018-08-29 16:09:05

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-29 o 12:40, Trybun pisze:

> Pewnie zdawała w późniejszych czasach niż moje. Później jak słyszałem
> (przynajmniej w teorii) zaostrzono kryteria maturalne.

Nie wiem.
Z matematyki miała 5.
Ze szkoły wyszła jako technik ekeonomista, czyli tak jak każdy.

--
animka

140. Data: 2018-08-29 22:55:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> To się wzięło z samego siebie  - z faktów. > A one wyglądają tak że to
nie
> Anders na białym koniu wyzwolił Polskę, a ruskie sołdaty.

Co ruskie sołdaty Polsce zrobili???
Nie wierzę w to, co czytam.
Pierwszy raz w życiu udało się komuś doprowadzić mnie do okrzyku O KURWA!

--
XL

Prosecco
Reklama pomidorów z Lidl