Re: Próba kneblowania ujawniania Prawdy

Subject: Re: Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
From: Kviat <null>
Date: Sat, 18 Mar 2017 12:40:32 +0100

W dniu 2017-03-17 o 19:06, LeoTar Gnostyk pisze:
> Po kiklu latach odwilży i swobody wypowiadania własnych opinii próbuje
> się zakneblować mi usta,

No rzeczywiście... biedny pedofil...

> tym razem posługując się moją córką Katarzyną
> mieszkającą na stałe w Londynie

Własnemu dziecku syfu narobiłeś, a teraz się dziwisz psycholu, że w
końcu jej się cierpliwość skończyła.

> Żal mi tylko biednego
> dziecka, ale skoro dała się w to wciągnąć to musi swoje przeżyć.

Gówno ci tam żal. Ty nienawidzisz kobiet.
Żony, że zapobiegła nieszczęściu, bo pedofila z domu wykopała i własnej
córki, bo ci nie dała. Nawet wnuka nie oszczędziłeś.
A tyle pisałeś, że niby to córka sama chciała. I wylazło szydło z wora -
tyle razy ci tłumaczyłem, że to najpopularniejsza wymówka każdego
pedofila. Widzę, że w końcu to dotarło do twojego pustego łba w postaci
pisma od kancelarii adwokackiej.
Twoja córka tak bardzo "chciała", że aż wynajęła adwokata. Szkoda, że
tak późno pedofilski psycholu.

> No a
> poza tym to już dojrzała i dobrze wyszkolona manipulantka.

I nadal poniżasz publicznie własną rodzinę?

Zero refleksji... popierdolony psychol.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

--------
> [...]
> j prowadzonych pod adresami:
>
> 1) leotar.net w szczegolności publikacji ,,Ostatni pojedynek z
> nieświadomoscią dzikiej kobiety" zamieszczonej pod adresem
> http://leotar.net/war 1996-99/ostatni-pojedynek-z....html;
>
> 2) leotar.friko.pl w szczególności publikacji "Jak ważny jest ten
> "pierwszy raz", odc.4. zamieszczonej pod adresem
> http://leotar.friko.pl/spring 2013/odcinek-4.html:
>
> oraz wpisów na forach internetowych w Grupach dyskusyjnych Google:
>
> 3) pl.sci.psychologia, w szczególności:
>
> a) Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą
logia/maHGv7nbPw8/hHZSEctsBwAJ);

> b) Dzieci starsze potrzebowały wcześniejszego zaspokojenia. Same
> wchodziły do łóżek dorosłych
> (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/yN
> VMOo8fVw%5B76-100%5D);
>
> c) "nie kocham swojego dziecka"
> (https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/gq0Uo8bY91Y%5B101-125%5D);

> d) Alzheimer i trochę historii
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.scipgvchol
ogia/3LwIMMbcYjw/kW8o28nUuIAJ);

> e) Sejmowa obrona polskiej kurwokracji !
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/ufGfTCtlZXM/wuuhJc3ABAAJ);

> f) Szewczyk Dratefka tez chcialby.....
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/cRsWOGUDzxU/D0Fgy9NZQB8J);

> 4) pl.soc.dzieci, w szczególności wpis:
>
> a) Czego się nie robi ze strachu
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.dzieci
/iJeaXv2d5Hg/uUPS
> pLcyzsJ);
>
> 5) pl.soc.religia, W szczególności Wpis:
>
> a) Wiesz o tym że masz przejebane?
> (https://groups.google.com/forum/#ltopic/pl.soc.reli
gia/lDxjFw9ZvI4%5B126-150%5D);

> 6) pl.soc.filozofia, w szczególności wpis:
>
> a) Ojcobojstwo, bratobojstwo, krolobojstwo i... manipulacja kobiet.
> (https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.filozo
fia/2R4f5Vz5DnE/ShNz3GCthgEJ).