Re: Problem z kobieta - wte albo wewte

Data: 2009-01-13 21:58:03
Temat: Re: Problem z kobieta - wte albo wewte
Od: "R" <...@...pl>

Uzytkownik "glob" napisal w wiadomosci
news:0fb28e28-c98a-40b0-a926-6ea097a0f78d@z6g2000pre
.googlegroups.com...

Jesli Twoja ksiazka sklada sie z takich zdan jak w tej odpowiedzi to chyba
nie chce jej czytac ;)

> R-jesli zywisz zludzenia,ze niezmordowana plodnosc kobiety,

Co rozumiesz przez niezmordowana plodnosc? Jezeli to co sie domyslam to czy
cos takiego jeszcze istnieje w zachodniej cywilizacji?

> oddajac
> czlowieka na pastwe ilosci,

Ile znasz kobiet które urodzily spora ilosc dzieci? Tj. np. od 5 w góre?
Moga byc takie o których tylko slyszales.

> pozostawia w spokoju jego dziela-to jest,ze
> dzielo prawdziwie wybitne ostaje sie w swoim majestacie wbrew ilosci
> odbiorców

A dlaczego nie? Rzezby czy obrazy mozna zniszczyc wzrokiem? utwory muzyczne
mozna zniszczyc sluchem?

> i ilosci twórców- wiedz,ze sie mylisz.

A co ma do rzeczy ilosc twórców? Tego juz zupelnie nie rozumiem.

> Dzielo najwidoczniej
> tez z niechecia odnosi sie do ciazy.

Dzielom jest najzupelniej wszystko jedno czy ktos jest w ciazy czy nie.

> Bach byl jeden,

I oczywiscie nie urodzila go kobieta ?
Masz problemy z wysoko latajacymi kwantyfikatorami chyba.
Nie ma ciazy=> nie ma dzieci =>nie ma nowych ludzi => nie ma nie tylko
twórców, myslicieli, naukowców: nie ma nikogo.

> ale katalog jego
> utworów obejmuje setki pozycji,latwo plodzil w najwyzszym stylu.

I jezeli nagle zaczna jego muzyki sluchac milony to cos jej ubedzie? Mozna
ja "wysluchac" i zniknie tak jak wypita woda ze szklanki?

> Dzis kompozytorów jest wiecej,niz utworów Bacha,

I dobrze - moze za kilkaset lat (o ile kobiety Cie nie posluchaja i nie
przestana rodzic) ktos sie zachwyci chociaz jednym z nich.
Bach nie jest z pewnoscia jedynym wybitnym kompozytorem - bylo ich
conajmniej kilku (tak, nie jestem ekspertem muzycznym ale wole np. Chopina).

> ale wszyscy w kupie nie
> urodzili chyba i dziesieciu partytur,solidnie usadowionych w
> duchu.

Uwazasz, ze gdyby bylo mniej kompozytorów to Ci nieliczni byliby genialni?
Cos w rodzaju "pula zdolnosci jest stala tylko ludzi przybywa"?

> Dzisiejsze dzielo nie chce sie rodzic,jakby mszczac sie na
> kobiecie.Ilosc zabijajca jakosc.

Chyba brak ilosci. Dzieci rodzi sie coraz mniej - po prostu wiecej z nich
przezywa - w cywilizacji zachodniej oczywiscie. Na szczescie dla jednostek
które te dzieci mialyby stracic i na nieszczescie dla gatunku.