Re: Próbowali otruć nauczycielkę

From: "Roman G." <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Próbowali otruć nauczycielkę
Date: Mon, 1 Dec 2003 17:55:10 +0000 (UTC)

Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zastanawia mnie głupota dyrektorki pijącej podejrzaną kawę. Nauczycielka
> wykazała przytomność umysłu, a dyrekcja wykazała skrajny debilizm.

Wiesz, trudno w drewnianym kościele spodziewać się, że ci cegła na glowę
spadnie. a jakbys wiedział, że upadniesz, to byś sobie usiadł.

> Kiedyś uczniowie chodzili jak w zegarku, a
> teraz sami sobie ich rozpuściliśmy do spółki z różnymi zakazami bicia itp.

Jestem za zakazem bicia. Za innymi zakazami już niekoniecznie, bo faktycznie
wiążą ręce dobrym nauczycielom.

> Obecnie gonię uczniów z kibla z fajkami i jedno co mogę, to wygonić, ale
> co dalej? Zero możliwości ukarania, egzekwowania. Kible wyglądają
> koszmarnie. Pety się walają, drzwi obkopane... Nasze społeczeństwo lubi
> dewastować, niszczyć.... To jest koszmar!

E tam... Naprawdę nic więcej nie możesz zrobić?
A co byś zrobił jako ojciec (bez bicia!), gdybyś syna złapał na paleniu?

Możesz _chociaż_ kazać powyjmować pety z kratek i posprzątać ubikację na
mokro.