Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)

From: "Ewa Ressel" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)
Date: Thu, 19 Dec 2002 10:03:11 +0100
<003b01c293af$773c5e00$9b4dfea9@nielegalny> <arrdmv$jg0$1@news.gazeta.pl>
<00c401c29470$f6797c40$9b4dfea9@nielegalny> <arva4e$p6r$1@news.gazeta.pl>
<asfm3o$t37$1@news2.ipartners.pl> <asftbu$iuo$1@news.gazeta.pl>
<ashtk7$94d$1@localhost.localdomain> <askior$5vb$1@news.tpi.pl>
<askmb0$3o3$1@news.gazeta.pl> <aspmgd$17n$1@localhost.localdomain>
<assoi0$63j$1@news.gazeta.pl> <3...@p...onet.pl>
<at2b6p$jdi$1@news.gazeta.pl> <at5dj5$1jk$1@news.onet.pl>
<at6p01$2hmp$1@news2.ipartners.pl> <at6q6c$sgt$1@news.onet.pl>
<at6qn5$2ir7$1@news2.ipartners.pl> <at6ts4$7i1$1@news.onet.pl>
<at756u$p6a$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at77a1$1k2$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at78cn$4ic$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at7aod$e42$1@news.onet.pl> <atcppu$h0e$1@news.gazeta.pl>
<atcqpp$fh7$1@news.onet.pl> <atgb2a$sg8$1@news.gazeta.pl>
<atk92t$5mq$1@news.onet.pl>

> Fajnie ze twoje prztyczki nie mogą ominąć nawet mojej rodziny.

Kobieto, wyluzuj. Napisałaś ZNAJOMI, co dla większości oznacza "osoby
niespokrewnione", "koledzy i przyjaciele". No tak, ale Ty masz twórcze
podejście do języka.
Abstrahując od tego, nie wierzę, że CAŁA Twoja rodzina przeżywa katusze w
związku z pracą zawodową (sorki, jak dla mnie w Twoich postach jest zbyt
dużo dramatycznych określeń - niemal każda opisywana przez Ciebie sytuacja
jest "naj").

> ad
> ID
> No i bez ID napisałaś że nie tolerujesz;)

Jeszcze raz specjalnie dla Ciebie, powoli i wyraźnie (patrz mi na usta): ja
potępiam_prostytucję_a_nie_potępiam_prostytutki_. Widzisz różnicę?
Ponownie zatem pytam: czy gdziekolwiek napisałam
o_braku_szacunku_dla_człowieka_, co usiłujesz mi wmówić?
BTW, trochę się dziwię, że masz kłopoty z przyswojeniem tego co piszę, bo
oddzielanie CZYNU od OSOBY to elementarz wychowania: umieć powiedzieć
dziecku, że zrobiło źle, nie przekazując komunikatu, że to ono jest złe.
ER