Re: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..

From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Date: Sat, 21 Sep 2002 19:49:09 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl

On Sat, 21 Sep 2002 19:11:52 +0200, Proximm <p...@i...pl>
wrote:

>Rozwazalem wyjazd za nia do Krakowa.

MZ jest to bardzo dobry pomysł.

>Znalezc mieszkanie, prace, przeniesc sie ze studiami. Moze to nie tak
>duzo, ale ojciec bezrobotny, musze czasami dokladac do rodzinnego
>budzetu.

Hmm. Mimo to, pomysl o tym. Kraków to duże miasto. Niewykluczone, że
znajdziesz tam dobrze płatną pracę.

>Ona jest dla mnie idealna. Przez ten rok, co z nia jestem byly tylko
>szczesliwe chwile. Kocham ja, ale chyba bardziej sie boje tej rozlaki.
>Ja glownie okazuje uczucia poprzez dotyk (jestem kinestetykiem), co
>wiaze sie z czestymi spotkaniami. Zadeklarowala, ze bedzie przyjezdzac
>na weekendy. Co mi z tego, jak co 2 weekend mam studia do 17.00 i
>czasami prace w soboty.

Chcesz pozwolić, aby tak prozaiczne rzeczy jak praca w soboty czy
studia do 17, zniszczyły Ci miłość? 100 km to zresztą żadna odległość:
wsiadasz w pociąg o 17 i jesteś przed 19 u dziewczyny. Trochę to
wariackie, ale ma swój urok (jeśli oczywiście nie trwa w
nieskończoność). Może nawet ożywić związek. Sam kiedyś wracałem z
Łodzi do Warszawy z przesiadką w Kutnie o 4 rano zimą. Zostały mi
bardzo miłe wspomnienia ;-))) W tzw. międzyczasie moze uda Ci się
znaleźć pracę w Kraku.

>Probuje zakonczyc ta milosc. To chyba najbardziej zwyrodniala mysl,
>jaka tu slyszycie..

Mylisz się ;-))) Nie takie rzeczy tu słyszeliśmy.

>Niestety z nienajlepszymi skutkami. Przysieglem sobie, ze nigdy
>wiecej. Lecz nie o ta przysiege sie tu rozchodzi. Do tego stopnia
>ograniczylem sie, ze nawet nie rozmawialem na internecie z ludzmi
>spoza mojego miasta.

Nie rozumiem tego. Co to znaczy "ograniczyłeś się"?

>Z doswiadczenia innych wiem, ze takie wyjazdy koncza takie milosci.
>Spotka jakiegos bardziej atrakcyjnego faceta niz ja i papa. Nie chodzi
>o to, ze jej nie ufam, ale wiele czasu, odkad jestem na internecie (7
>lat) spedzilem na rozmowie z ludzmi i wiekszosc takich par sie
>rozstawalo po wyjezdzie jednego partnera na studia.

Po pierwsze, nie histeryzuj. Wnioski z internetowych rozmów wyciągasz
raczej fałszywe. Z moich internetowych_rozmów wynika, ze większość
jakichkolwiek_par rozstaje się po jakimś czasie. Kto to ostatnio u nas
pisał, że żadna miłość nie trwa wiecznie poza miłością matki do
dziecka? Nie LD przypadkiem? W każdym razie prawdę pisał. A sama
odległość wcale nie musi być tym, co związek rozbija.

>Zupelnie sie obnazylem przed wami, ale nie wiem gdzie szukac pomocy.

Przede wszystkim u siebie samego. Jak mawiał LW, weź sprawy w swoje
ręce.

Amnesiac