Re: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..

From: Proximm <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Date: Sat, 21 Sep 2002 20:18:59 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pa132.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

Dnia Sat, 21 Sep 2002 19:49:09 +0200, Amnesiac
<amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał(a):

>Chcesz pozwolić, aby tak prozaiczne rzeczy jak praca w soboty czy
>studia do 17, zniszczyły Ci miłość? 100 km to zresztą żadna odległość:
>wsiadasz w pociąg o 17 i jesteś przed 19 u dziewczyny. Trochę to
>wariackie, ale ma swój urok (jeśli oczywiście nie trwa w
>nieskończoność). Może nawet ożywić związek. Sam kiedyś wracałem z
>Łodzi do Warszawy z przesiadką w Kutnie o 4 rano zimą. Zostały mi
>bardzo miłe wspomnienia ;-))) W tzw. międzyczasie moze uda Ci się
>znaleźć pracę w Kraku.
tylko ze ona bedzie miala akademik 3 lub 2 osobowy pokoj. Jak bedziemy
mogli liczyc na prywatnosc w zimowe wieczory?

>Nie rozumiem tego. Co to znaczy "ograniczyłeś się"?
Proste - ktos do mnie zaczal mowic spoza NS, to zamykalem okienko.
Stoniowo tez uciszalem moje dotychczasowe znajomosci z innych miast.

>Przede wszystkim u siebie samego. Jak mawiał LW, weź sprawy w swoje
>ręce.
Moje inicjaly to LW :)

>Pozdrawiam,
ja rowniez, dziekuje za zainteresowanie!
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz