Re: Prosze o porade- Tefal

Data: 2001-06-21 23:41:49
Temat: Re: Prosze o porade- Tefal
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl>

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:9gs6gu$h9b$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Ewa <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9go1ju$9vq$...@n...tpi.pl...
>
> Polecam Ci Tefala ktorego ja uzywam od zawsze. Polazlam do kuchni
przetrzec
> dno aby odczytac nazwe : jest to Tefal Ultrabase. Moj ma przekroj 28 cm
,ale
> sa rozne rozmiary. Warto od razu kupic pokrywke . Przyda sie .Patelnie
> teflonowe trzeba wymieniac co kilka lat -bo teflon nie jest jak Lenin -
> wiecznie zywy :)))
>

> Jola L-L

Również polecam Tefala, korzystałam bardzo intensywnie ponad 3 lata. Teraz
też chciałam go kupić, taki o średnicy 28 cm (a więc spory), ale cena
zwaliła mnie z nóg - ponad 80 zł. Odpuściłam sobie i kupiłam patelnię z
Emalii olkuskiej. Olkusz ma dobre i długie tradycje w branży, a więc myślę,
że się nie zawiodę :) Patelnia wygląda solidnie, jest dość głęboka, a co
najważniejsze - pokryta jest ORYGINALNYM teflonem, czyli produktem firmy Du
Pont. Nazwa "teflon" jest jak wiadomo zastrzeżona, niestety różne firmy jej
używają żerując na niewiedzy potencjalnych użytkowników. Zdecydowanie
odradzam lekkie, włoskie podróby (często pakują po 2 lub 3 sztuki w ramach
wątpliwej "promocji". Zyczę udanego zakupu - też Ewa :)