Re: Proszę o radę- moja córka...

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Proszę o radę- moja córka...
Date: Tue, 18 Apr 2006 19:21:16 -0500

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:e23589$2i4$1@news.onet.pl...

> Jak widzisz odpisuję na posta, więc nie każdy wolny czas, ale i owszem
> bardzo dużo.

czyli nie kazdy.

To są inteligentni młodzi ludzie i bardzo ciekawie się z nimi
> rozmawia.

i co to wnosi do nie/rozmawiania baby jagi z corka?

> Bo zero to nie ilość, ale nawet cała doba bez zindywidualizowania uwagi
> wyłącznie na jednym dziecku to nie jest uwaga, więc wystarczy pół godziny,
> czasem może nawet kilka minut, ale poświęconych wyłącznie i z uwagą
> jednemu
> dziecku.

a gdzie wyczytalas, ze baba jaga spedza zero czasu z corka (dziecmi)?

> To nie są puste słowa w kontekście mojego pierwszego posta, w którym
> poradziłam BabieJadze wybranie się na warsztaty dla rodziców. Każdy jeśli
> chce może się nauczyć.

w konteskcie pojscia na warsztaty i owszem sa to slowa, ktore wnosza
zachete pojscia tam. jednak bez tego kontesktu - puste.

> Czas i uwaga jednocześnie. Sam czas - nawet cały - to jest marnowanie
> czasu.

i znow, gdzie wyczytalas, ze nie bylo tej uwagi (w znaczeniu - zero).

> Wiesz... dzieci czekają na to by porozmawiać z rodzicami - rodzice to dla
> nich najważniejsi ludzie na świecie od urodzenie. Dzieci są bardzo
> cierpliwe... Wystarczy, że zmęczona mama po powrocie z pracy usiądzie w
> fotelu i raczy ich z uwagą wysłuchać...

wiesz...dzieci chca porozmawiac z rodzicami, ale nie zawsze wtedy kiedy
rodzic siedzi zmeczony po pracy. i cierpliwe imo nie sa. szczegolnie
nastolatki.

> Bo jakaś ilość musi być...

i jest.

> Bardzo współczuję Ci wypruwania sobie flaków...

a czemu ? gdzie wyczytalas, ze ja sobie flaki wypluwam? naucz sie
czytac, bo co chwila cos insynujesz.

>Ja tam nie chciałabym
> dostawać flaków i pewnie Twoją córkę też te flaki brzydzą.

jw. naucz sie czytac zanim bedziesz flaki rzucac po niusach.

> A tak mówiąc po
> ludzku - jeśli dajemy dziecku, coś co nie jest jego autentyczną potrzebą,
> możemy się niczego nie spodziewać w zamian.

piekne zdanie, mozna by go w pamietniki wpisywac :>

iwon(K)a