Re: Przed domem

From: arek <A...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Przed domem
Date: Tue, 18 Mar 2008 08:23:50 -0700 (PDT)

On Mar 18, 4:14 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w
wiadomościnews:061554b9-13ce-4027-9ab9-221c5eb00b84@
s12g2000prg.googlegroups.com...
> A zawsze jest to takie oczywiste? Na pewno?
o.0

> Np. na środku skrzyżowania? W poprzek ulicy? "Bo muszę"?

Ulice i skrzyzowania publiczne maja wlasciciela, maja sluzby
porzadkowe, ktore dbaja o to, kto i jak z tych drog i skrzyzowan
korzysta.

> Krótko mówiąc: "spadaj tłumoku gdzie twoje miejsce", tak? Ciekawe...
> :-)

Nie, mowiac krotko: przywyknij.

> [...]
> miejsce parkingowe na osiedlowym parkingu, bądź w garażu pod blokiem
> (wykup przynajmniej jednego miejsca parkingowego był obowiązkowy),
> dodatkowo pod blokami miały się znaleźć zatoki parkingowe dla gości,
> do wypakowywania zakupów itp. Rzeczywistość (jeśli nie są stosowane
> żadne restrykcje) jest taka, że zatoki są pełne, pobocza wewnętrznych
> dróg naokoło bloków są niemal pełne, chodniki są niezastawione
> samochodami tylko i wyłącznie dlatego, że zostały poblokowane słupkami
> (wcześniej były zastawiane również), a parking świeci pustkami...

Czyli nie bylo dosc drogie.

> Jeszcze raz: co zrobisz? Zaciśniesz zęby i pozwolisz mu stać na swoich
> palcach dalej?

Jak grzeczna, pozniej stanowcza prosba nie pomoze, to nic wiecej mi
nie pozostaje. Poza awansem na chuja, ale tej opcji nie akceptuje.

> "Ze sprawcy" durnia robi już sam fakt parkowania w miejscu durnym.

Jeden parkuje jak duren, a drugi jak duren mu przykleja ozdoby. Wart
jeden drugiego.

> Tak. Nie w 100%, ale jest dość skuteczna.

A i owszem, bo ten obklejony moze wybic szybe, albo dwie, co
*skutecznie* wybije niektorym zabawe w cichego msciciela (od 7
bolesci). Skutecznosc jak ta lala.

Badzmy powazni.